شما نظر بدهید

فینالیست مسابقه خنداننده شو کیست؟

شب گذشته مرحله نیمه‌نهایی مسابقه «خنداننده شو» برگزار شد و میثم درویشان‌پور و محمد معتضدی به اجرای استندآپ کمدی پرداختند. به نظر شما کدام یک از این دو نفر اجرای بهتری داشت و فینالیست مسابقه خنداننده شو چه کسی خواهد بود؟
فینالیست مسابقه خنداننده شو کیست؟
09 مرداد 1396
شناسه خبر : 7127780
نظرات مردم (61 نظر)
نیما
میثم
میثم
میثم
میثم
میثم
2 لایک
0 نظر
1396/05/09
نیما
فقط فقط فقط فقط میثم درویشان پور
1 لایک
0 نظر
1396/05/09
لمیا درکی
کاش میشد مریم کشفی و مجید افشاری برن بالا اون دوتا میثم درویشان پور و محمد معتضدی واقعا مزخرف یودن
2 لایک
2 نظر
1396/05/09
مینا
اتفاقا بر عکس محمد معتضدی و میثم درویشان پور بامزه تر از اون مریم کشفی هستند که لوس و خیلی هم داد میزنه
2 لایک
1396/05/09
نیما
چی میگی....
0 لایک
1396/05/09
ستاره?
من دارم به عنوان طرفدار وظیفه هواداریمو انجام میدم وواسه خنداننده محبوبم رأی جمع میکنم میدونم شما میدونی به کی رأی بدی روژان معلومه به معتضدی خخخخ دارم کمکت میکنم انتخاب درست وانجام بدی عزیزم توهم میتونی ازاین فضا واسه تبلیغ خنداننده موردعلاقت استفاده کنی ناراحت نشوخخخخ
2 لایک
3 نظر
1396/05/09
مینا
دقیقا
1 لایک
1396/05/09
..روژان..
منم اجرای آقای معتضدی رو دوست داشتم ولی دلیل بر این نمیشه که اینجا صد بار بنویسم به معتضدی رای بدین.هر کسی خودش انتخاب درست رو میدونه و لازم به راهنمایی کسی نیست.
0 لایک
1396/05/09
آلما _ام_حامی هنرمندان>3
موافقم
0 لایک
1396/05/09
..روژان..
ما خودمون میدونیم که به کی رای بدیم.پس هی معتضدی معتضدی نکنین
2 لایک
2 نظر
1396/05/09
غــــریبه
احسنت....
1 لایک
1396/05/09
آلما _ام_حامی هنرمندان>3
دقیقا موافقم
1 لایک
1396/05/09
مینا
کد محمد معتضدی#780*5*1*3*
1 لایک
0 نظر
1396/05/09
ستاره?
معتضدی، معتضدی،معتضدی.فقط معتضدی فقط وفقط وفقط
1 لایک
0 نظر
1396/05/09
♥♥سارا♥♥
خودمو دارم میکشم از بس گفتم محمد معتضدی بابا رای بدین
1 لایک
0 نظر
1396/05/09
♥♥سارا♥♥
محمد
1 لایک
0 نظر
1396/05/09
♥♥سارا♥♥
محمد
1 لایک
0 نظر
1396/05/09
ستاره?
معتضدی اگرم حذف بشه ناراحت کننده نیس چون یه صداپیشه حرفه ایه وصداش عالیه درکاراصلیش موفقه
0 لایک
0 نظر
1396/05/09
ستاره?
اگه اون موسوی باخت خودشم میدونست خوب نبوده اون چیزارونمیگفت چی میگفت ازهولش.معتضدی زمین تا آسمون فرق داره یه جوون با استعداده نه مثل موسوی ازاول مسابقه بی استعداد.وقتی معتضدی تونست،بهمنی رو که همه فک میکردن تا فینال بره روحذف کنه که حتی خودبهمنی فک نمیکردحذف بشه پس استعداد داره ومیتونه بازم صعودکنه اگرم حذف بشه تو اوج حذف شده نه مثل موسوی بایه اجرای مسخره.
0 لایک
3 نظر
1396/05/09
وروجک
همون اجرای به قول شما مزخرف زینب شرف داشت به تمام اجرا های معتضدی
1 لایک
1396/05/09
مینا
موسوی یکی از بی ادب ترین ومسخره ترین شرکت کننده بود
1 لایک
1396/05/09
مهتا
اجرای زینب فوق العاده بود و فقط برای این رای نیاورد که با شاهنامه و فردوسی شوخی کرد همین و همین طور اجراش از هر دو اجرای دیشب خیلی بهتر بود واقعا حق زینب نبود که حذف بشه
0 لایک
1396/05/09
مشاهده نظرات بیشتر