شکوه یک زندگی

‏شکوه یک زندگی‏

 (1396)
5.4
رای شما:
0/10
بر اساس رای 40 کاربر
درام, دفاع مقدس
دو
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی شکوه یک زندگی
نارگل زنی ۲۵ ساله و باردار به همراه سه فرزند در انتظار بازگشت همسرش (یحیی) از جبهه‌های جنگ است...

حواشی سریال شکوه یک زندگی (0 حاشیه)
سوتی های سریال شکوه یک زندگی (0 سوتی)
دیالوگ های سریال شکوه یک زندگی (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال شکوه یک زندگی (از مجموع 9 رای)

ارزش تماشا
6.9
خوش ساخت
3.1
بازیگری
5
خلاقانه
2.5
محتوای مناسب
5
موضوع ملموس
2.5
مناسب خانواده‌
7.1
مناسب کودکان
7.2
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال شکوه یک زندگی (36 بررسی)
علیرضا مسجدجامعی
جالبه ...
0 لایک
0 نظر
1396/07/30
هانا
وای چرا اینقدر بیتا سحرخیز بد لحجه می گیره بقیه شون لحجه نمی گیرن هیچ اتفاقی نمی افته
1 لایک
0 نظر
1396/07/15
ر.ب با ذغالک موافقم منم با اینکه مازنی ام خوب نمیتونم مازنی حرف بزنم اونوقت اینا چیجوری میخوان توی اون مدت کم مازنی یاد بگیرن؟؟
2 لایک
0 نظر
1396/07/09
مینا آشغال
0 لایک
0 نظر
1396/07/09
شیرین خیلی بد است می خواهد ادای ویلایی ها را در اورد
2 لایک
0 نظر
1396/07/09
ذغالک
اینا ضعفه ...ضعف فیلمه
1 لایک
0 نظر
1396/07/09
ذغالک
ببخشید اعصابم بهم ریخت...
0 لایک
0 نظر
1396/07/09
مینااااا
من هی با خودم میگفتم چرا اینا لهجه ندارن بعد گفتم قسمت های اولش رو چون ندیدم شاید اونجا دلیلش بیان شده :-!
0 لایک
0 نظر
1396/07/07
مینااااا
وای اره چرا ترنج تو گمشدگان لهجه نداشت البته فقط ترنج نه خانوادش هم اینطوری بودن
0 لایک
0 نظر
1396/07/07
مینااااا
وای اره بیتا سحرخیز افتضاح لهجه گرفته ادم خندش میگیره
1 لایک
5 نظر
1396/07/06
غــــریبه
باورت میشه به خاطر لهجه بیتا ما نگاش نکردیم سریالو
1 لایک
1396/07/07
مینااااا
خخخ منم دیگه زیاد پیگیر نیستم همون دوسه قسمت اول یکم پیگیر بودم چون موضوع قشنگی داش البته میتونست خیلی بهتر باشه
0 لایک
1396/07/07
مینااااا
اصلا بیتا سحرخیز ببخشیدا ولی توی هر فیلمی که میره یه جوری حرف میزنه تو ماه و پلنگ تعجب کره بودم
0 لایک
1396/07/07
غــــریبه
ما زدیم سریالو ببینیم
بیتا حرف زد زدیم شبکه 1 ادامه اخبار😂
1 لایک
1396/07/07
مینااااا
خخخخخخ
0 لایک
1396/07/07
ذغالک
الان هر موقع چشمم میخوره بهش غیرتی میشم که لهجه ندارن
یاد آقا آرمین میفتم سر گمشدگان اعصابش خورد میشد الان حق میدم بهش😅😅
3 لایک
2 نظر
1396/07/06
آرمین
خیلی ممنون😄
لهجه جزو شناسنامه یه شهره
2 لایک
1396/07/06
ذغالک
واقعا
اگه کارگردانا توجه کنن...
2 لایک
1396/07/06
مشاهده بررسی‌های بیشتر