مرحله سوم مسابقه استندآپ کمدی خندوانه

فینال زودهنگام خنداننده شو را امشب ببینید!

سومین مرحله از مسابقه خنداننده شو امشب با اجرای رکوردداران رای مردمی مرحله قبل پیگیری می‌شود.
فینال زودهنگام خنداننده شو را امشب ببینید!
20 تیر 1396
شناسه خبر : 2667182
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات مردم (52 نظر)
حنا
زشته واقعا که بابت یه موضوعی که فقط یه اخبار سادست با همدیگه دعواکنیم و ....
0 لایک
0 نظر
1396/04/23
فاطمه هادی
خانم کریمی به خدا منم همینو میگم ولی اینا به من میگن ابله
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
عاطفه کریمی
به هر حال هر برنامه ای نظر های مثبت و منفی داره به نظر های همدیگه احترام بزارید
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
فاطمه هادی
اون الفاظی هم که می خواستی بگی رو بگو به قول خودت من ابلهم بگو
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
فاطمه هادی
ابله خودتی بی تربیت
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
لمیا درکی
غریبه نظر شما کاملا صحیح من سکوت میکنم در برابر ابلهان
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
لمیا درکی
نظر نده پس خواهشا
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
لمیا درکی
حیف که میشه گزارش داد وگرنه میگفتم چه الفاظی
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
فاطمه هادی
چه عجب یکی از ما طرفداری کرد ممنون غریبه
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
غــــریبه
با اینکه من از سه جای نظر فاطمه خانم خوشم نیومد
1خنداننده شو مزخرف
2چه معنا داره زن استند اپ اجرا کنه
3زن ها یکی از یکی بی مزه تر
ولی خب دوستان عزیز این نظر فاطمه خانومه دیگه این پایینم نوشته لطفا نظرتون رو بنویسید
بحث نکنید خواهشا
فاطمع خانم شمام اگه لذن نمیری از دیدن برنامه خب نگاه نکن تا اذیت نشی
تمام.....
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
فاطمه هادی
تو لازم نکرده به من سواد یاد بدی
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
فاطمه هادی
من دیگه هیچ نظری راجب خنداننده شو نمی دم که خیال شما دوستداران خندوانه راحت شه مثلا می خوای از چه الفاظی استفاده کنه ؟تو این یه روز به اندازه کافی توحین شنیدم هر چی که دلت می خواد بگو من دیگه عادت کردم خانم با تربیت!
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
وروجک
لمیا جان ولش کن فاطمه خودش جواب خودشو داد:
جواب ابلهان خاموشی است
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
لمیا درکی
در ظمن فاطمه خانم بنده کی به خانواده شما توهین کردم؟من گفتم که با این حرف ها شعور خانوادگی خودتون رو پایین میارید که هنوز هم سر حرفم هستم
درباره خانواده من درست صحبت کنید که مجبور به به کار بردن برخی الفاظ نشم خانوم باشعور
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
لمیا درکی
من با کسی که فکر میکنه عقل کله و همه چی رو ارث پدرش میدونه هیچ حرفی ندارم به شما هم توصیه میکنم با کسی که این همه شعور اش از شما پایین تره بحث نکنید
غریبه عزیزم بنده بد دهنی کردم یا ایشون منو مجبور کرد؟؟؟سر یه اشتباه کوچیک که من بازیگرا رو اشتباه گرفتم چه کار کرد!!!ایشون بدون نگاه به نظر های قبلی یکهو همه رو تخریب کرد و گفت لوس و بی مزه...بعد ایشون که دم از سواد و فرهنگ میزنه هنوز اونقدر سواد نداره که بدونه توهین با ه دو چشم نوشته میشه
این بحث تا وقتی ادامه داره که بعضی ها فرق نقد و حرف چرند رو بفهمن
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
غــــریبه
دوستان این بحث تا کی ادامه داره؟
به نظرات همدیگه احترام بزارید و به همدیگه تحمیل نکنید
خب هر کسی یه نظری داره
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
فاطمه هادی
واقعا واسه شعورت متاسفم به حال من باید تاسف بخوری!جواب ابلهان خاموشی است
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
وروجک
اگه قرار باشه تاسف خورد باید به حال کسانی مثل تو خورد
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
فاطمه هادی
من واسه ادب تو متاسفم که به خانواده من توحین می کنی حتما خانواده تو بهت ادب یاد ندادن که نظر خودتو به دیگران تحمیل نکنی تو که ادعای اینو می کنی که فرهنگ و ادب داری نباید به دیگران توحین کنی من اگه ادب ندارم چرا تو دوست داری با من بحث کنی؟شعور تو خیلی پایینه که به خاطر یه استنداپ مسخره به دیگران توحین می کنی واسه تو و اون وروجک متاسفم
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
وروجک
شدیدا با تمام حرفای لمیا خانم موافقم
0 لایک
0 نظر
1396/04/22
روژان
من استند آپ خانم مریم کشفی رو خیلی دوست داشتم.
0 لایک
1 نظر
1396/04/22
لمیا درکی
همچنین
0 لایک
1396/04/22
مشاهده نظرات بیشتر