فرزاد حسنی در ویژه برنامه «خندوانه»:

حس می‌کنم هرگز پیری خودم را نخواهم دید!

فرزاد حسنی، مجری توانمند تلویزیون شب گذشته مهمان رامبد جوان شد و صحب‌های جالبی را مطرح کرد.
حس می‌کنم هرگز پیری خودم را نخواهم دید!
18 شهریور 1396
شناسه خبر : 3185899
منبع: خبر آنلاین
نظرات مردم (63 نظر)
ترلان علیدوستی
لایک داری غریبه جونی😘
0 لایک
1 نظر
1396/06/18
غــــریبه
😘
0 لایک
1396/06/18
غــــریبه
من دیگه حرفی ندارم
چیزایی که به نظرم درست میرسید گفتم
شمام اگه از فضای منظوم لذت میبری
مراعات کن و از فضاش استفاده کن
اگه واقعا اذیت میشی و فکرت درگیر میشه
واسه کمک به خودت به خدا پاک کنی بهتره.....
3 لایک
1 نظر
1396/06/18
وروجک
موافقم شدیدا
0 لایک
1396/06/18
ترلان علیدوستی
ولی حالا این ها رو من کل کل نمی بینم چون با خوندنشون شاد نمیشم.
نه اینکه فقط نظر بدیم به برنامه ها
شوخی کنیم کل کل کنیم.هر کاری می کنیم هم خودمونو بخندونه هن دیگران رو☺
1 لایک
0 نظر
1396/06/18
ترلان علیدوستی
بچه ها بیاین بزاریم منظوم یکی از بهترین تفریحاتمون باشه.نه اینکه تمام فکر و ذکرمون منظوم باشه ولی خوشحال باشیم توش.
اون موقع ها که کل کل می کردیم من می خندیدم با دیدن کامنت ها و میدونم بقیه هم همینطور بودن.
و لطفا سعی نکنیم با خداحافظی از منظوم حس ترهم رو به خودمون زیاد کنیم.
2 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
دوستان امروز دیگه‌اومدم واسه همیشه خداحافظی کنم
ترلان جان
ستاره جان
غریبه جان
وروجک جان
آقا آرمین
آقای انصاری
تینا جان دخترم
حنا جان
از لطف همتون توی این چند وقت ممنونم
ببخشید اگه بهتون بی احترامی کردم
ببخشید اگه ناراحتتون کردم
ببخشید اگه این فضا رو خراب کردم
دوستان از همتون ممنونم که باعث شدین زندگیم قدری عوض بشه
اول از همه ازتون سپاسگزارم‌ دوم اینکه از همتون تشکر میکنم
و سوم اینکه از همتون میخوام منو حلال کنید
دوستان خدانگهدار
0 لایک
2 نظر
1396/06/18
سیاوش انصاری
چرا خداحفظی مهناز خانوم بمونین رفتنتون فک نمیکنم کسیو خوشحال کنه. اشتباهات مختلف از ادما پ سر میزنه .خوشحال میشم باز نظراتتونو ببینم
1 لایک
1396/06/18
ذغالک
همیشه من جا میمونم نا مردا😅
0 لایک
1396/06/19
غــــریبه
شما زبونتون یه کم تنده
مراعات کنین به کسی توهین و بی احترامی نکنین
رو سر ما جا دارین
1 لایک
0 نظر
1396/06/18
غــــریبه
اونجام که من از شما دفاع کردم
گفتم تینا خانم ،خانم خیر اندیش ازتون معذرت خواست شما نباید ادامه میدادی
کامنتش مونده برو بخون
تو پیج آزاده صمدی
شما گفتین تو بچه ای که گریه کردی که واقعا حرف نادرستی زدید مگه فقط بچه ها گریه میکنن آدما احساس دارن پیر و جوون نداره
گفتین دهنت بوی شیر میده
خب شما اول اینا رو گفتین اونم بدتر از شما جوابتونو داد
به نظرم جواب کسی که به آدم توهین میکنه رو با توهین نمیدن
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
من‌دیگه واقعا حوصله ی این دنیا رو ندارم چه برسه به منظوم
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
خیی دلم شکست چون من فقط گفتم سنت کمه
بعد اومد به پدر مرحومم فحش داد
روزش خیلی حالم بد شد
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
غــــریبه
خب عزیز من اول شما به ایشون پیله کردی
توهین کردی
خب اینم در مقابل توهین کرد
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
همه با من مشکل دارن
تینا خانم به پدر و مادر من فحش دادن
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
بله به من توهین شده
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
غــــریبه
خانم خیر اندیش تا به حال کسی به شما توهینی کرده؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
ترلان علیدوستی
خانم خیر اندیش چون شما اول خودتون توهین میکنین.
در ضمن ستاره جونم تا اونجایی که من میشناسم همیشه طرفدار حقه😘
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
وروجک‌جون‌چطور کسی به من بی احترامی میکنه شما هیچی نمیگی ولی تا به یک مرد توهین میشه به شما بر میخوره
0 لایک
3 نظر
1396/06/18
وروجک
واقعا زمان این گذشته به همه چیز زنونه و مردونه نگاه کنیم
من طرفدار کسی نیستم فقط چیزی که به نظرم درسته رو اعلام میکنم
1 لایک
1396/06/18
وروجک
واقعا زمان این گذشته به همه چیز زنونه و مردونه نگاه کنیم
من طرفدار کسی نیستم فقط چیزی که به نظرم درسته رو اعلام میکنم
0 لایک
1396/06/18
وروجک
واقعا زمان این گذشته به همه چیز زنونه و مردونه نگاه کنیم
من طرفدار کسی نیستم فقط چیزی که به نظرم درسته رو اعلام میکنم
0 لایک
1396/06/18
خیراندیش
مگه من چی گفتم؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
وروجک
خانم خیراندیش دوستان میگن درست صحبت کنید چه ربطی به درک کردن داره
مگه هر کس حالش بده باید به بقیه توهین کنه
1 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
اصلا آدمو درک نمیکنین
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
غــــریبه
با ستاره جان موافقم
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
غــــریبه
داداش آرمین
منکه مثل یه خواهر هواتو دارم
غصه نخور داداش
2 لایک
1 نظر
1396/06/18
آرمین
خیلی ممنون آبجی
2 لایک
1396/06/18
سیاوش انصاری
نتتون ضعیف باشه نظر بدین باختین!
منم یمدت میرم محو شم !
0 لایک
3 نظر
1396/06/18
غــــریبه
این مشکلو همه دارن
مال منم سه چهار تا میوفته چون اکثرم نتم ضعیفه
پاک میکنم بعدش
1 لایک
1396/06/18
آرمین
😞
2 لایک
1396/06/18
وروجک
آره برای منم بعضی اوقات اتفاق میفته
0 لایک
1396/06/18
ستاره سهیل
خانم خیراندیش من از مردا دفاع نمیکنم دفاع هم بکنم مگه چیه!!در ضمن شما هروقت اعصابت خورده نیا منظوم سر ما خالی کن سریع به همه توهین میکنی.از قدیم میگن کاری نکن که بعدمجبور به عذر خواهی بشی.
3 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
یادمه یکبار دیگه یک بنده خدایی نظر داده بود انقدر بهش توهین کردین که دیگه پیداش نشد
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
من غلط کردم
ستاره جون
من شکر خوردم
نمیدونم‌چرا همه با من لجن
ستاره جون شما همیشه همه جا از مردا دفاع میکنین
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
خیراندیش
منو روانی کردین از صبح که بیدار میشم باید به همه بگم غلط کردم منو کشتین کشتین
امروز یک خبر بدم بهم دادن که دیگه نور الی نور
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
آرمین
چند نفر به یه نفر!!!؟ گناه داره مشکل از نته
3 لایک
4 نظر
1396/06/18
غــــریبه
ترورش کردیم هممون
0 لایک
1396/06/18
وروجک
موافقم
0 لایک
1396/06/18
آرمین
ما پسرا مظلوم و غریبیم تو منظوم رحم کنین خانما
2 لایک
1396/06/18
غــــریبه
اقا آرمین من یکی که مثل یه خواهر هواتو دارم غصه نخور....
0 لایک
1396/06/18
ستاره سهیل
خانم خیراندیش شما توفرهنگ لغتتون لغات بهتر پیدانمیکنیدخخخ روانی یعنی چی؟حتما آقای انصاری فک کردن نظرشون ثبت نشده هی فرستادن والا
3 لایک
2 نظر
1396/06/18
سیاوش انصاری
عیبی نداره الان فقط یه سوال پاک شد بقیه نظراتم یا نه؟
0 لایک
1396/06/18
غــــریبه
اره پاک شده
0 لایک
1396/06/18
خیراندیش
روانیه روانی
1 لایک
0 نظر
1396/06/18
مشاهده نظرات بیشتر