اولین مناظره انتخاباتی

شما بگویید: پیروز اولین مناظره انتخاباتی کیست؟

نخستین مناظره شش نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اجتماعی بعد از ظهر روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، شما مخاطبان منظوم می‌توانید نظرات خود را پیرامون مناظره روز گذشته در همین صفحه بنویسید.
 شما بگویید: پیروز اولین مناظره انتخاباتی کیست؟
09 اردیبهشت 1396
شناسه خبر : 0541295
منبع: منظوم
نظرات مردم (24 نظر)
محمد بابایی
برنده نه
ولی بازنده روحانی
1 لایک
0 نظر
1396/02/12
علی بازوبندی
صد درصد اقای قالیباف
1 لایک
0 نظر
1396/02/10
مبین ملایی
اسحاق .... اسحاق ..... و باز هم اسحاق
1 لایک
0 نظر
1396/02/10
بهار
صد در صد روحانی و جهانگیری پیروز بودن
قالیباف با دروغ پراکنی و ادای موسوی در آوردنش فقط خودش و خراب کرد. به قول جهانگیری قالیباف تو جمع کردن آشغالای پایخت هم موفق نبوده. من کلا با آدم بی ادب موافق نیستم. قالیباف شبیه احمدی نژاد علاقه خاصی به توهین کردن و دروغ گفتن داره. نباید مملکت و بدیم دست یه سرهنگ بهتره حواسمون باشه.
0 لایک
2 نظر
1396/02/10
محمدصالح
به نظر من قالیباف و روحانی و جهانگیری هر سه ادب رو رعایت نکردن و واقعا لحن بدی داشتن
1 لایک
1396/02/10
حامد عابدی
همین سرهنگا اگه نبودن باید الان مملکتمونو میدادیم دست آمریکاییا و عراقیا
3 لایک
1396/02/10
مدیحه دیلمی
اسحاق جهانگیری
1 لایک
0 نظر
1396/02/09
مهدی
قالیباف فوق العاده بود
1 لایک
0 نظر
1396/02/09
پرهام
.برنده خاصی نداشت
0 لایک
0 نظر
1396/02/09
پرهام
مطمئنا روحانی بازنده بود
1 لایک
0 نظر
1396/02/09
حسین
کاملا واضح بود روحانی اومده بود تا به کمک جهانگیری بلایی رو که چهار سال سر مردم آورده بودند رو ماست مالی کنن
و ایول به قالیباف که از حق دفاع کرد
به نظرم اول رئیسی بعد قالیباف
1 لایک
0 نظر
1396/02/09
سیاوش
قالیباف از همه بهتر بود ....ولی امیدوارم به نفع آقای رئیسی کنار برود
2 لایک
0 نظر
1396/02/09
وروجک
مرتضی حیدری
2 لایک
0 نظر
1396/02/09
آزاده سلطانی
بنظر من قالیباف خیلی خوب و قاطع حاضر شد
3 لایک
1 نظر
1396/02/09
حامد عابدی
بیشتر ضایع شد
2 لایک
1396/02/09
سیاوش انصاری
برنده جهلانگیری بود بنظر من
2 لایک
0 نظر
1396/02/09
امیرمهدی
من که اصلا ندیدم مناظره رو
0 لایک
0 نظر
1396/02/09
غــــریبه
همشون لنگه ی همن....هر کس به فکر منافع 4 سال ریاست خودشه. فقط این برام سواله حضوراقای جهانگیری واسه اینه که اقای روحانی احساس تنهایی نکنه؟؟؟
2 لایک
3 نظر
1396/02/09
حامد عابدی
جهانگیری به عنوان ضربه گیره روحانی اومده هرکی خواس به روحانی ضربه بزنه این جوابشو میده
1 لایک
1396/02/09
غــــریبه
فک کنم دقیقه 90 به نفع روحانی بره کنار
2 لایک
1396/02/09
محمدصالح
اون که واضحه
0 لایک
1396/02/09
حامد عابدی
به نظرم قالیباف و جهانگیری خوب بودند حداقل خنثی نبودند و یه واکنشی داشتند اما کسی مثه رئیسی که اینقدر روش مانور داده بودن خیلی اروم و بی چالش بود و مشخص بود اصن برنامه ای برای ورود با قدرت نداره قالیباف با اینکه ضایع شد حداقل جرات اینو داشت که حرف بزنه و ایرادات دولت رو بگه همین به نظر من ارزش داره
2 لایک
0 نظر
1396/02/09
محمدصالح
من که اصلا با لحن روحانی و قالیباف و جهانگیری حال نکردم
1 لایک
0 نظر
1396/02/09
مشاهده نظرات بیشتر