مايکل فيليپس/ شيکاگو تريبون : همه چيز در اين فيلم سر جاي خودش قرار دارد و درست پيش ميرود. در واقع يکي از بهترين بيوگرافيهاي موزيکال در دهه اخير است. ويلسون شخصيتي خلاق و چند...
13 آذر 1395
همه چيز در اين فيلم سر جاي خودش قرار دارد و درست پيش ميرود. در واقع يکي از بهترين بيوگرافيهاي موزيکال در دهه اخير است. ويلسون شخصيتي خلاق و چند بعدي دارد و بازيگراني که نقش او را در دو بازه مختلف زندگياش بازي کردند يعني پل دانو و جان کيوزاک، به پا خواستند تا چالش برانگيزترين و دقيقترين نقش زندگيشان را بازي کنند. وقتي که فيلم درباره موسيقي صحبت ميکند به طور عجيب و غير معمولي، وفادار و دقيق ميشود. با همه اين حرفها پولاد (کارگردان فيلم) که فيلمنامه درجه يک اُرن موورمن را در دست داشته، به هيچ وجه درگير کليشههاي مرسوم ژانر بيوگرافي نميشود. پولاد نشان ميدهد که کارگردان خوبي هم هست. او پس از تجربه تهيه کنندگي فيلمهاي مهمي از قبيل 12 سال بردگي و درخت زندگي اثبات ميکند از کارگرداناني که با آنها همکاري داشته چيزهاي زيادي ياد گرفته است.
شناسه نقد :6329581
منبع: مجله سینمایی ایتوس
هنوز کسی برای این مطلب نظری نگذاشته است. اولین نفری باشید که نظر میدهید
در سال 1960، رهبر گروه "Beach Boys" با بیماری روان پریشی خود مبارزه می کند تا بتواند شاهکاری در دنیای پاپ خلق کند. در نهایت در سال 1980 او کاملاً شکسته شده و تحت نظارت 24 ساعته قرار می گیرد...