ماجرای نیمروز 2: رد خون / نقد

غریبه‌ی آشنا: منفور برای تندرو...

علی سالاری نسب : دوربین قلب کارگردان است، سینما هنری بصری است و شاید بتوان گفت که دوربین خود سینماست، مهدویان کارگردان درجه یکی است، دوربینش،لرزش‌هایش انتخاب زاویه و همه‌چیزش پرمعناست، او با دوربینش حرف‌هایی می‌زند که تحلیلش چه ازلحاظ سیاسی و انسانی می‌تواند ساعت‌ها حرف داشته باش.
غریبه‌ی آشنا: منفور برای تندرو...
24 بهمن 1397
شناسه نقد : 3429678
منبع: منظوم
در دنیای اینترنت
نظرات مردم (3 نظر)
حسین
اقا مهدویان با این دوربین چ میکنه
شات های بسته ، تند و در عین حال با تسلط
فیلم خیلی عالی بود ولی ی اشکال به نظرم اومد
فیلم نویس در حد مهدویان به فضای صحنه تسلط نداره و چون مهدویان بیش از حد ب فیلمنامه نویس ارزش قائله هیچ تغییری در اون نمیده و ب همین دلیل گاه اصلیات فراموش میشه و دوربین با فضا و فیلمنامه اصن منطبق نیست.
ی سوال
برای مخاطب عادی سنگین نیست فیلم؟؟؟
2 لایک
0 نظر
1 هفته قبل
ماتیلدا
🙏🏻🙏🏻🙏🏻 ممنون از نقد به جا و زیباتون. متاسفانه نشد ببینیم توی جشنواره. ولی همسرم قولش رو گرفته که اکران شد بریم ببینیم. موفق باشید.
3 لایک
1 نظر
10 ماه پیش
علی سالاری نسب
لطف دارید،امیدوارم فیلم ببینید و لذت ببرید💐🙏
0 لایک
10 ماه پیش