یک قناری یک کلاغ / نقد

گفتار سینمایی؟!

علیرضا حنیفی : فیلم یک مشکل اساسی دارد و آن اینکه بدوی‌ترین قانون درام، برخورد شخصیت‌ها با یکدیگر، را نادیده می‌گیرد. ما نیز بر اساس یک سری پیش فرض‌ها مجبور به دنبال کردن فیلم هستیم.
گفتار سینمایی؟!
15 مهر 1397
شناسه نقد : 0419014
منبع: سلام سینما
نظرات مردم (1 نظر)
استنلی کوبریک
سلام..
چقدر خنده دار......🎃🎃🎃🎃🎃 ...
دوستان نوشتند: مگر ما چند نفر در سینمای ایران داریم که بتوانند فقط با یک نگاه
سراسر عشق رو نشون بدن....اها....جدیدن هنگامه قاضیانی شده استاد بازی در سکوت........
بابا لااقل این حرفها و تعاریف رو درباره بازی با چشم پریوش نظریه میگفتی باز یه چیزی. .
. هر نمایی که قاضیانی حضور دارد تماما فیلم برای او می‌شود. چند نفر مگر در سینمای ایران هستند که بتوانند نگاهی بکنند سرشاز از عشق؟ چند نفر هستند که بتوانند در سکوت، شک کردن به عشق را بازی کنند؟ بازی قاضیانی در فیلم یک بازی آرام و کنترل شده است....
جک سال...... 🐹🐹🐹😊😊👋👋👋 با تشکر.....خدایا عاقبت همه ما رو بخیر کن...هنگامه قاضیانی هم شد بازیگر.....حالا خوبه تو سینما خود سینماییها خانم رو تحویل نمیگیرن....
0 لایک
0 نظر
4 ماه و 2 هفته پیش
مسعود فراستی: من در سینمای ایران چنین پلیسی را به یاد ندارم که قابل مقایسه با پلیس‌های سینمای دنیا باشد...
مسعود فراستی: کارگردان کار سختی را قبول کرده و توانسته کارش را انجام دهد/ در این فیلم تروریست قصه به شد...
طلا / نقد
مسعود فراستی: مسعود فراستی: طلا بهترین کار پرویز شهبازی است/ شوخی‌های ریزی در فیلم وجود دارد که خیلی خو...
علی سالاری نسب: سرخ‌پوست محتوی و فرم بی‌نظیری دارد، جاویدی میزانسن و دکوپاژ تحسین‌برانگیزی داشت، موسیقی م...
مسعود فراستی: فیلمسازی که این اثر را ساخته پشت سینمایی ندارد. معلوم است فیلمساز کلا یک کازابلانکا دیده!...
طه محمدی: حکایت جدال بین وظیفه و قانون، رفاقت‌ها، غیرت و منطق، وطن پرستی است. اگرچه که ابعاد فنی فی...