حواشی فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» (11 حاشیه)

«پیمان معادی»، علاوه بر کارگردانی فیلم سینمایی «بمب؛ یک داستانه عاشقانه»، به عنوان نویسنده و بازیگر نیز در این فیلم حضور داشته است.
فیلم سینمایی «بمب، یک عاشقانه»، تاکنون چهار تهیه کننده به خود دیده است. در ابتدا «سعید ملکان»، در اواسط پیش تولید «مهدی داوری» و نهایتا در زمان کلید خوردن «مانی حقیقی»، که اخیرا هم «مانی حقیقی»، تهیه کنندگی فیلم را به «احسان رسول اف» واگذار کرده است.
فیلم‌‎برداری فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه»، در 55 جلسه ضبط شده است.
فیلم‌نامه فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه»، جایزه «بهترین فیلم‌نامه» را از جشنواره «آسیاپاسفیک»، در سال 2015 دریافت کرده است.
«النی کاریندو»، بانوی موسیقی یونان، در نامه‌ای پس از مشاهده فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه»، برای «پیمان معادی»، کارگردان این فیلم نوشت:
«پیمان عزیز، با دیدن فیلمت عمیقاً تحت‌تاثیر قرار گرفتم و هرچه می‌گذرد بیش از پیش دلبسته‌اش می‌شوم. ایده و متنت و حلقه‌های درهم تنیده‌ی داستانت، بی‌اندازه قوی و انسانی‌اند. زیبایی سکانس‌ها و حقیقتِ شرایط جغرافیای تو! و این ایده‌ی کلی عشق در زیر بمباران که چطور بر زندگی هرروزه‌ی آدم‌ها تاثیر می‌گذارد! سکانس‌های فیلمت حیرت‌انگیزند، تک‌تک‌شان. و اوج آنها در آخرین صحنه‌ی بمباران با آن فیلمبرداری بی‌نظیر... حتم دارم کشورت به تو خواهد بالید چرا که فیلمت برداشتِ مردم دنیا را از ایران، تغییر و بسط خواهد داد.»
«پیمان معادی» با فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه»، «مهران احمدی» با فیلم سینمایی «مصادره» و «محمدعلی باشه‌آهنگر» با فیلم سینمایی «سرو زیر آب»، 3 کارگردان «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» هستند که در فیلم‌شان نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«مهرداد میرکیانی»، با حضور در فیلم‌های؛ «بمب؛ یک عاشقانه»، «جشن دلتنگی»، «سوء تفاهم» و «شعله ور»، پرکارترین چهره‌پرداز در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» است.
بازیگر خردسالی که در فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشفانه»، نقش آفرینی کرده است، «باران معادی»، دختر «پیمان معادی»، کارگردان این فیلم است.
فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه»، اثر «پیمان معادی»، لوکیشن‌های زیادی دارد که بخش زیادی در فضای باز است و بخش زیادی هم به صورت دکور و بازسازی است.
«پیمان معادی» ۶ سال بعد از فیلم «برف روی کاج‌ها»، فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» را جلوی دوربین برد.
«مهدی داوری»، تهیه کننده‌ی فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» در پاسخ به مشکلاتی که در صدور پروانه ساخت این فیلم اختلال ایجاد کرد، گفت:
«سوءتفاهمی توسط اعضای شورای پروانه ساخت برای ارایه مجوز تولید این فیلمنامه پیش‌ آمده بود که خوشبختانه با تشریح و توضیح، مشکل رفع شد و پروانه ساخت این سناریو صادر شد.»