فیلم جدید اکبری عبدی و سحر قریشی
انتشار نام بازیگران جدید فیلم سینمایی اتومبیل + عکسها
خاطرات سعید مطلبی از سینمای قبل و بعد از انقلاب
فردین؛ گرانترین بازیگر تاریخ سینما / توقیف فیلمی که رهبری آن را دوست داشت!
حضور شبی که ماه کامل شد در جشنواره کاراسون
جایزه بزرگ برای «شبی که ماه کامل شد» در فرانسه
پایتخت 6 در راه است
بازگشت «بهبود» به پایتخت 6 / حضور پررنگتر «بهتاش »
همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت
مستندهای ملی در سیزدهمین دوره جشنواره بینالمللی سینماحقیقت
جدیدترین آثار در حال تولید برای شبکه نمایش خانگی
بزرگان سریال سازی تلویزیون، این بار در شبکه خانگی رقابت می کنند (1)
در کانادا؛
«قصر شیرین» در جشنواره ونکوور به نمایش میرسد
برترین کمدی های ایران
10 فیلم کمدی برتر ایران در دهه هفتاد/ از مرد عوضی تا کلاه قرمزی و پسرخاله
نقد اختصاصی منظوم به فیلم تنت Tenet
سیدحمیدرضا خدائیان: مدتی است که فیلم تنت اثر کریستوفر نولان سر و صدای زیادی در جهان به پا کرده است.در روزهای اخیر که نسخه ی با کیفیت این فیلم در ایران نیز قابل دسترس شد، این غوغا به ایران هم کشیده شد. به همین دلیل منظوم تصمیم گرفت تا در نقدی اختصاصی به این فیلم بپردازد .
آتابای: یک عاشقانه آرام
سیدمهدی دزفولی: اینکه نیکی کریمی می تواند در فضاهای مختلف و با شخصیت های مختف، به عنوان یک زن فیلم بسازد از نکات قابل توجه کار اوست.
صدایی که نباید بیصدا میشد
محسن سلیم: آبادان یازده ۶۰ در عین حال که روایتگر مقطعی از جنگ است یک فیلم ارتباطاتی ست. فیلمی ست که مفهوم رسانه و تاثیر آن را به خوبی فهمیده و توانسته روی پرده سینما حرف خود را منتقل کند.
فیلم شرافتمندانه با فیلمنامهای آشفته
مهدی صلواتچی: در این بحبوحه فیلمهای بیپیام و پیامهای زرد سینمای ایران، من برای فیلم بهروز شعیبی ایستاده دست میزنم.
خروج از فیلمسازی
حمید قربانی: «خروج» تا سکانس حمله کشاورزان به مرکز دولتی، فیلم است؛ ولی بعد از خروج کشاورزان، در بهترین حالت یک مستند است.
در حسرت یک قصهی درست!
امیر مهریزدان: نتیجهی ۹۰ دقیقه قصه گویی: یک بچه ناشنوا به قیمت خون پدرش شنوا میشود، مادر هم میخندد هم گریه میکند! آقا، فیلم آرمانگرا و دغدغه مند نخواستیم، شما را به خدا قصه ی درست بگویید.
غریبهی آشنا: منفور برای تندرو...
علی سالاری نسب: دوربین قلب کارگردان است، سینما هنری بصری است و شاید بتوان گفت که دوربین خود سینماست، مهدویان کارگردان درجه یکی است، دوربینش،لرزشهایش انتخاب زاویه و همهچیزش پرمعناست، او با دوربینش حرفهایی میزند که تحلیلش چه ازلحاظ سیاسی و انسانی میتواند ساعتها حرف داشته باش.
تا به حال چنین پلیسی را در سینمای ایران ندیده بودم/ بازی نوید محمدزاده در چند سکانس فوق العاده است!
مسعود فراستی: من در سینمای ایران چنین پلیسی را به یاد ندارم که قابل مقایسه با پلیسهای سینمای دنیا باشد/ با اینکه 20 دقیقه از فیلم حذف شده، ولی معلوم است که روستایی یک قدم رو به جلوی بزرگ برداشته است!