حواشی فیلم سینمایی «آس و پاس» (4 حاشیه)

«عبدالله علی‌خانی»، تهیه کننده‌ی فیلم «آس و پاس» در خصوص اکران این فیلم گفت:
«ما دوست داشتیم آس و پاس را در عید فطر و یا اوایل تابستان به نمایش بگذاریم، اما به دلیل این که فیلم‌های دیگر برای نمایش عمومی انتخاب شده بودند، جایی برای اکران آس و پاس نبود.»
اکران فیلم «آس و پاس» به کارگردانی «آرش معیریان» برای کودکان بی‌سرپرست تحت پوشش خیریه مهر لیلا شامگاه جمعه 12 آذرماه 1395 در سینما عصر جدید برگزار شد.
«مهدی انصاری» درباره‌ی فیلم «آس و پاس» بیان داشت:
«یک بخش دیگر فیلم که خیلی ناراحت‌کننده است حجم بسیار زیاد آن است که وقت مخاطب را تلف می‌کند و حتّی با داستان کلیشه‌ای هم فیلم جلو نمی‌رود بلکه یکهو یک ربع تا بیست دقیقه رقص و آواز و یکسری خواننده‌های قبل از انقلاب را داریم که گریم‌شده آمدند و جابه‌جا مخاطب سالن از نحوه گریم و نوع خواندن شعرهای قبل از انقلابی می‌خندد که این یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در نگاه مخاطب است. فیلم به شدت وامدار مهران مدیری است به خاطر شخصیت بهروز عشقی در فیلم «در حاشیه» که آقای غفوریان آن را تکرار می‌کند. ترکیبی از رقص و عشق مثلثی و پسر فقیر و دختر پولدار و ترکیب آن با سینمای کودک است! آس و پاس را نمی‌شود توصیف کرد و فقط باید دید!»
«مهدی انصاری» در خصوص فیلم «آس و پاس» گفت:
«ذهنم درگیر این فیلم و این نوع سینماست و این علفی که هر روز دارد قد می‌کشد و باعث این می‌شود که رویش‌های خوب دیده نشود. آس و پاس فیلمی اورجینال و اصیل نیست و از اسم و کاراکتر و خواننده‌های فیلم و موسیقی و جزئیات فیلم ملقمه‌ای از فیلم‌های عامه پسند سطحی دوران قبل از انقلاب است. در نگاه اول فیلم بانمکی هست، شخصیتی در فیلم نداریم و حالت فیلم گرته‌برداری شده از فیلم‌های دیگر است و به طرز عجیب و غریبی شخصیت اصلی فیلم احمق است و این حماقت خیلی ناراحت‌کننده و تعجب‌برانگیز است.»