حواشی فیلم سینمایی «کامیون» (8 حاشیه)

به گفته خود «کامبوزیا پرتوی»، 13 بهمن ماه سال 1396 در مراسم خبری بعد اکران فیلم سینمایی «کامیون»، داستان این فیلم بر اثر اساس خاطره از گذشته وی نشات می‌گیرید.
به گفته خود «کامبوزیا پرتوی»، 13 بهمن ماه سال 1396 در مراسم خبری بعد اکران فیلم سینمایی «کامیون»، در ابتدا قرار بود که «بهروز وثوقی»، به جای «سعید آقاخانی»، به ایفای نقش در این فیلم بپردازد که به دلیل عدم موافقت و اخذ مجوز، این اتفاق رخ نداد.
جمعه 6 بهمن ماه سال 1396 در برنامه «دو قدم مانده به فجر»، «کامبوزیا پرتوی»، کارگردان فیلم سینمایی «کامیون»، به همراه «نسرین مرادی»، بازیگر این فیلم حاضر شد و ساعاتی بعد نسرین مرادی در صفحه اینستاگرامش، پستی با نامیدن کامبوزیا به عنوان همسرش، نوشت:
«همسرم… از می عشق تو مستانه منم، سر بزن جان دل، جانانه منم، باده چون می دهی پیمانه منم، ساقی ار میشوی میخانه منم، بی تو با روی خود بیگانه منم، با تو در عاشقی افسانه منم، هر زمان، جان دل، جانانه ز دل، در پی ات واله و دیوانه منم.»
فیلم‌های سینمایی؛ «به وقت شام»، «امپراطور جهنم»، «کامیون» و مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی»، 4 فیلم با موضوعیت اصلی «داعش» هستند که در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر»، حضور دارند.
«محمد رضا فرجی»، مدیرکل دفتر سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی در واکنش به خوانده شدن تیتراژ فیلم سینمایی «کامیون»، توسط یک خواننده زن ترکیه‌ای، بیان داشت:
«بنا بر نظر اکثر «مراجع تقلید» آوازخواندن «زن» حرام اعلام شده و به همین دلیل اگر در فیلمی قرار است یک زن به تنهایی آواز بخواند، باید این موضوع مورد تأیید مرکز موسیقی وزارت ارشاد قرار گیرد تا از آن قطعات در یک فیلم سینمایی اضافه شود.
او همچنین تأکید که اگر تک‌خوانی زن مورد تأیید مرکز موسیقی وزارت ارشاد قرار نگیرد، برای اکران فیلم، این قسمت‌ها از فیلم خارج و دچار ممیزی می‌شود.»
«کامبوزیا پرتوی»، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «کامیون»، .21 آبان ماه سال 1396، از همکاری «آینور دوغان»، خواننده کرد ترکیه‌ای برای تیتراژ این فیلم خبر داد.
«کامبوزیا پرتوی»، کارگردان فیلم سینمایی «کامیون»، در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی، در تیر 7 تیر ماه سال 1396، در رابطه با موسیقی متن این فیلم، توضیح داد:
«هنوز موسیقی برای این فیلم سینمایی ساخته نشده است چرا که به نتیجه نهایی برای استفاده از موسیقی در «کامیون» نرسیده‌ایم.»
فیلم سینمایی «کامیون»، در مرزهای «سوریه»، «عراق»، در روستاهای اطراف منطقه «سیلوانا» در استان آذربایجان غربی، در شهرهای «ارومیه» و «میانه» و در نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در «تهران» از جمله؛ »آزادی»، «تهرانسر»، «گلابدره»، «شهرک غرب»، «صادقیه» و... فیلمبرداری شده است.