حواشی سریال تلویزیونی «شهرزاد 3» (10 حاشیه)

«ترانه علیدوستی»، بازیگر نقش «شهرزاد»، در سریال «شهرزاد»، پس از انتشار قسمت آخر «فصل سوم»، این سریال با انتشار عکسی از پشت صحنه قسمت آخر این سریال در صفحه ایسنتاگرام خود، نوشت:
«خاطره‌های بد و خوب این سال‌هامون کنار هم، بعدها در روزهای تنهایی، تنها دارایی ما هستن و به کمکمون میان.»
طراحی پوستر سریال «شهرزاد»، شباهت بسیار زیادی با پوستر فیلم سینمایی «قبل از اینکه به خواب بروم» (Before I GO Sleeo)، محصول سال 2014 دارد.
«DVD»های نسخه نمایش خانگی سریال «شهرزاد»، قرار بود که دوشنبه 9 بهمن ماه سال 1396 توزیع شود ولی به دلیل بارش برفی که در اتفاق افتاد، توزیع آن به چهارشنبه 11 بهمن ماه سال 1396 موکول شد.
تاریخ 6 بهمن ماه سال 1396 ویدئو کلیپی از سوی «محسن چاوشی»، خواننده سریال «شهرزاد»، برای فصل سوم با عنوان «جمعه»، منتشر شد.
فصل سوم سریال «شهرزاد»، به صورت همزمان در کشور «آلمان»، نیز نمایش داده می‌شود. به همین مناسبت روز 20 مهرماه سال 1396 مراسم فرشی قرمز با حضور دست‌اندرکاران و بازیگران این سریال در شهر «کلن» کشور «آلمان»، برگزار شد.
سریال «شهرزاد»، پرهزینه‌ترین سریال نمایش خانگی است.
فصل اول سریال «شهرزاد»، به برهه تاریخی اوایل دهه ۳۰ می‌پردازد، فصل دوم این سریال اواخر دهه ۳۰ را در برمی‌گیرد و فصل سه به بعد از انقلاب می‌رسد و در زمان معاصر رخ می‌دهد.
سریال «شهرزاد»، اولین سریالی ایرانی است که در پایان فصل دوم خود، پیش نمایش فصل سوم این سریال را پخش کرده است.
مراحل ساخت فصل سوم سریال «شهرزاد»، بلافاصله بعد از ساخت فصل دوم این سریال شروع شده است.
فصل سوم سریال «شهرزاد»، 9 بهمن ماه سال 1396 توسط شرکت «تصویر گستر پاسارگاد»، در نمایش خانگی توزیع شد.