حواشی فیلم سینمایی «نیمه‌شب اتفاق افتاد» (6 حاشیه)

حمیدرضا حاتمی، سرپرست گروه ادب و هنر شبکه‌ی چهار از علت راه ندادن مهمانان برنامه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: "علت این اتفاق در دست بررسی است؛ ولی فکر می‌کنم تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «نقد فیلم» می‌تواند پاسخگو باشد و درباره‌ی علت حواشی پیش آمده توضیح دهد."
علی سلیمانی، تهیه‌کننده‌ی «نقد فیلم» درباره‌ی علت عدم حضور مهمانان در استودیو گفت: «من در این‌باره صحبتی نمی‌کنم؛ مسئولیت این برنامه و حواشی پیش آمده با مدیر گروه مربوطه است و درباره‌ی اتفاقات دیشب بهتر است با ایشان صحبت کنید.
حامد بهداد، رویا نونهالی، ستاره اسکندری و تینا پاکروان از عوامل این فیلم قرار بود ۱۲ام بهمن ماه در برنامه‌ی «نقد فیلم» از شبکه‌ی چهارم سیما، حاضر شوند و به نقد و بررسی فیلم بپردازند ولی از حضور آن‌ها در استودیو جلوگیری به عمل آمد.
ابتدا قرار بود فاطمه معتمدآریا در مقابل حامد بهداد بازی کند ولی در نهایت رویا نونهالی جایگزین او شد. تینا پاکروان درباره‌ی این موضوع گفت: "خانم معتمدآریا از آغاز این پروژه همراه ما بود و پیشنهاداتی درباره‌ی کاراکتر مورد نظر ارائه می‌کرد. اما در بازنویسی‌های متعدد نظرات‌مان در یک راستا قرار نگرفت و این چنین بود که خانم رویا نونهالی به جای ایشان به فیلم ما پیوست."
تینا پاکروان درباره‌ی فیلم گفت: "«نیمه شب اتفاق افتاد» برشی از تهران امروز است که در قالب اجتماعی و روایت تک خطی ساخته شده است. همچنین بازی‌های درخشان بازیگران این فیلم به گونه‌ای شخصیت‌های نوشته شده در فیلمنامه را به زندگی نزدیک کرده است که هریک از ما می‌توانیم خودمان را در قالب یکی از آن‌ها پیدا کنیم."
این دومین همکاری شقایق فراهانی و تینا پاکروان بعد از فیلم «خانوم» است.