حواشی فیلم سینمایی «خجالت نکش» (10 حاشیه)

فیلم سینمایی«خجالت نکش»، سومین همکاری مشترک بین «مقصودی» (کارگردان) و «امیرپروین حسینی» (تهیه کننده)، به شمار می‌آید.
«رضا مقصودی»، کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش»، به همراه «مهران احمدی» و «نیما اقلیما»، برای فیلم‌های سینمایی؛ «مصادره» و «امیر»، 3 کارگردان فیلم اولی در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» هستند.
فیلم‌های سینمایی؛ «مصادره» و «خجالت نکش»، 2 فیلم ژانر کمدی حاضر در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» بودند.
«شبنم مقدمی»، بازیگر فیلم سینمایی «خجالت نکش»، 24 آذرماه سال 1396، با انتشار عکسی از پشت صحنه این فیلم در صفحه اینستاگرام خود، نوشت:
«در خبرای سینماییِ این روزا خوندین «خجالت نکش»، به کارگردانی «رضا مقصودی»، تمام شد! دل کندن و خداحافظی، از گروهی که همه شون، واقعاً همه شون حرفه‌ای و خوب و مهربون و کاربلد و در یک کلام، آدم حسابی باشن، آسون نیست، راستش خیلی‌ام سخته. پس ازشون خداحافظی نمی‌کنم، به خدا می‌سپارم شون تا یه کارِ درجه یک و درست و حسابیِ دیگه که امیدوارم خیلی زود باشه. خوش به حال من که این مدت، شانس کنارتون بودن رو داشتم، بهترین ها.
پی نوشت: ١) چون مجاز نبودم عکس‌هامون رو با گریم فیلم بذارم، در نتیجه پارتنر جان‌های یکی از یکی بهتر، از جمله احمد مهرانفرِ عزیز، جاشون تو عکسا خالیه.٢) ممنون از آقای پروین حسینی، تهیه کنندهء درجه یک‌مون که این تیم رو دور هم جمع کردن. درایت ایشون مثال زدنیه»
فیلم سینمایی «خجالت نکش»، دومین فیلم است که «احمد مهران‌فر» و «شبنم مقدمی»، پس از فیلم سینمایی «زاپاس»، به عنوان «زن و شوهر»، به نقش آفرینی پرداخته‌اند.
فیلم‌برداری فیلم سینمایی «خجالت نکش»، 20 آبان ماه سال 1396 کلید خورده است.
«رضا مقصودی»، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس فیلم سینمایی «خجالت نکش»، پس از فیلم‌های سینمایی نظیر؛ «من سالوادور نیستم»، «اخلاقتو خوب کن»، «از رئیس جمهور پاداش نگیرید»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «زخم زیتون»، «شیدا»، «مهر مادری»، «لیلی با من است» و «کوچه و موزه»، دهمین اثر بلند سینمایی رضا مقصودی ، به عنوان فیلم‌نامه‌نویس است.
فیلم‌برداری فیلم سینمایی «خجالت نکش»، به صورت کامل در یک روستا در شهر «چالوس»، ضبط شده است.
فیلم‌نامه فیلم سینمایی «خجالت نکش»، به وسیله «رضا مقصودی»، کارگردان این فیلم نوشته شده است که در محور «بقای نسل» و «فرزندآوری» نوشته شده است.
فیلم سینمایی «خجالت نکش»، اولین اثر بلند سینمایی «رضا مقصودی»، به عنوان کارگردان است.