حواشی فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» (18 حاشیه)

18 بهمن ماه سال 1396 «حسین امیدی»، بازیگر فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، طی مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های داخلی، در رابطه با داستان این فیلم گفت:
« فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، درباره حادثه پلاسکو نیست و بیشتر درباره ۲ جوان تهرانی است که دنبال راهی می‌گردند تا از بدبختی‌هایشان فرار و چک‌هایشان را پاس کنند و این داستان به حادثه پلاسکو گره می‌خورد پس اگر از این زاویه نگاه کنیم فیلم توانسته کار خودش را به درستی انجام دهد.»
فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، چهارمین تجربه بلند «حسین امیدی»، بازیگر این فیلم پس از فیلم‌های؛ «یک داستان عاشقانه» و «شب بیرون» است.
با وجود اینکه «تینو صالحی»، بازیگر فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، دارای صدایی «بم» است، ولی وی این نوع صدا را دوست ندارد و برای نزدیک شدن به نقشش استفاده می‌کند.
«تینو صالحی»، بازیگر فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، 16 بهمن ماه سال 1396 طی مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌های داخلی، در مورد طراحی صدای خود در این فیلم بیان داشت:
«من در کارهای تئاتری هم از ویژگی‌های صدایم خیلی استفاده می‌کنم البته نه به گونه‌ای که به صداسازی تیپیکال نزدیک شود، اما صدایم قابلیت‌هایی دارد که با تغییرات خیلی زیاد می‌توانم آن را واقعی جلوه بدهم و در فیلم «چهارراه استانبول»، نیز این کار را انجام دادم.»
«تینو صالحی»، بازیگر فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، دومین تجربه سینمایی خود را در این فیلم کسب می‌کند.
«مصطفی کیایی»، در ویژه برنامه «هفت»، طی «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر»، نسبت به منتقدین فیلمش «چهار راه استانبول»، گفت:
«برخی از منتقدان ما عقده‌های روحی و روانی‌شان را در میز بحث خالی می‌کنند.»
12 بهمن ماه سال 1396 عوامل فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، اعم از؛ «مصطفی کیایی» (کارگردان)، «محسن کیایی» (بازیگر)، «سحر دولتشاهی» (بازیگر)، «مهدی پاکدل» (بازیگر)، «رعنا آزادی‌ور» (بازیگر)، «بابک‌ بهشاد» (بازیگر) و «پوریا رحیمی سام» (بازیگر) برای اکران «جشنواره فجر»، این فیلم در سینما «آزادی»، حضور پیدا کردند.
«علیرضا علویان»، با حضور در فیلم‌های؛ «به وقت شام»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «عرق سرد»، «دارکوب» و «چهار راه استانبول»، رکورددار پرکارترین صداگذار در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» است.
«سحر دولتشاهی»، با حضور در فیلم‌های سینمایی؛ «چهار راه استانبول»، «عرق سرد» و «امیر»، پرکارترین بازیگر زن در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» است.
بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، همانند: «بهرام رادان»، «سحر دولتشاهی»، «بابک بهشاد»، «ماهور الوند»، «مهدی پاکدل» و «محسن کیایی» در طول مراحل تهیه این فیلم تصاویری از پشت صحنه این فیلم در صفحات اینستاگرام خود منتشر کردند، در صورتی که «مسعود کرامتی»، «سعید چنگیزیان» و «خسرو احمدی»، دیگر بازیگران این فیلم هیچ بازتابی از سیر تولید این فیلم در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر نکردند.
16 مهر ماه سال 1396 به مناسبت زادروز «سحر دولتشاهی»، صفحه رسمی اینستاگرام فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» با انتشار عکسی به این بازیگر تبریک گفت.
فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، طی 50 جلسه فیلمبرداری ضبط شده است.
«بهرام رادان»، بازیگر فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، 25 مرداد ماه سال 1396 با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از آغاز مرحله پیش تولید این فیلم خبر داد.
«مصطفی کیایی»، کارگردان فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» 4 آذر ماه سال 1396 با انتشار عکسی از پشت صفحه این فیلم در صفحه اینستاگرام خود، از آخرین روز فیلمبرداری چهارراه استانبول خبر داد.
فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، سومین همکاری «مصطفی کیایی» کارگردان این فیلم با «سحر دولتشاهی» بازیگر این فیلم است.
فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، نخستین همکاری «مصطفی کیایی» کارگردان این فیلم با «مهدی پاکدل» بازیگر این فیلم است.
«مصطفی کیایی»، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «چهار‌راه استانبول» این فیلم را با توجه به حادثه تلخ فروریختن ساختمان «پلاسکو» با همین نام نوشت که سپس نام این فیلم را به چهار راه استانبول تغییر داد.
فیلم سینمایی «چهار‌راه استانبول»، ششمین ساخته سینمایی «مصطفی کیایی» است.