حواشی فیلم سینمایی «مصادره» (13 حاشیه)

فیلم‌های سینمایی «لاتاری»، «مصادره» و «به وقت شام» به ترتیب پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین آثار سینمایی اکران شده طی «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر»، در شهر «مشهد» است.
15 بهمن ماه سال 1396 «مهران احمدی»، طی نشست خبری «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر»، در رابط به اکران این فیلم گفت:
«نگذارید لابی‌های قدرت جلوی دیده شدن فیلم «مصادره» را بگیرند.»
13 بهمن ماه سال 1396، «وزیر بهداشت»، آقای «دکتر قاضی‌زاده هاشمی»، به همراه «حمید فرخ‌نژاد»، به تماشای فیلم سینمایی «مصادره»، نشستند.
«پیمان معادی» با فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه»، «مهران احمدی» با فیلم سینمایی «مصادره» و «محمدعلی باشه‌آهنگر» با فیلم سینمایی «سرو زیر آب»، 3 کارگردان «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» هستند که در فیلم‌شان نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم‌های سینمایی؛ «به وقت شام»، «امپراطور جهنم»، «لاتاری» و «مصادره»، 4 فیلم حاضر در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» هستند که در لوکیشن‌های خارج از کشور ضبط شده‌اند.
«رضا مقصودی»، کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش»، به همراه «مهران احمدی» و «نیما اقلیما»، برای فیلم‌های سینمایی؛ «مصادره» و «امیر»، 3 کارگردان فیلم اولی در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» هستند.
فیلم‌های سینمایی؛ «مصادره» و «خجالت نکش»، 2 فیلم ژانر کمدی حاضر در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» بودند.
«بابک حمیدیان»، با حضور در فیلم‌های سینمایی؛ «به وقت شام»، «سرو زیر آب»، «جشن دلتنگی» و «مصادره»، پرکارترین بازیگر مرد در «سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر» است.
در مهمانی که سفیر ایران در ارمنستان، آبان ماه سال 1396 از عوامل سازنده فیلم سینمایی «مصادره»، دعوت کرده بود، «مهران احمدی» کارگردان این فیلم در حمایت از سفیر ایران گفت:
«سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان از روزهای ابتدایی پیش تولید فیلم در کنار عوامل تولید بود و در تمامی مراحل فیلمبرداری از اخذ مجوزهای مختلف تا انتخاب لوکیشن‌ها، اقامت گروه و تجهیزات فیلمبرداری کمک‌های زیادی کرد.»
سفیر ایران در ارمنستان، آبان ماه سال 1396 از پشت صحنه و فیلم‌برداری فیلم سینمایی «مصادره»، در این کشور دیدن کرد و عوامل سازنده این فیلم را به مهمانی دعوت کرد.
فیلم سینمایی «مصادره»، در کشور «ارمنستان» و «ایران» فیلم برداری شده است.
فیلم کمدی «مصادره» اولین فیلم بلند سینمایی «مهران احمدی» است که برای نمایش در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.
«رضا عطاران» درنقش یک ساواکی در فیلم «مصادره» حضور یافته است.