حواشی «محسن تنابنده» (15 حاشیه)

«محسن تنابنده»، خرداد ماه سال 1397 طی مراسم «جام جهانی روسیه 2018»، در رابطه با صعود «تیم ملی ایران»، از گروه خود پیشبینی کرد و گفت:
«پیش‌بینی‌ام بر این است که مراکش در بازی بعد می‌تواند جلوی پرتغال بایستد و این تیم را نگه دارد.
با توجه به اینکه پیش بینی می‌کنم مراکش پرتغال را متوقف می‌کند، قطعاً پرتغال تمام سعی خود را در بازی آخر برای پیروزی در برابر ایران انجام خواهد داد.
از نظر من اسپانیا در بازی بعدی ایران را از پیش رو برمی‌دارد و با چهار امتیاز به صدر جدول گروه دوم می‌رسد.
به احتمال فراوان در روز دوم مسابقات گروه دو، اسپانیا با برد ایران چهار امتیازی شده و صدرنشین می‌شود. ایران با همان سه امتیاز در رتبه دوم می‌ایستد، پرتغال نیز با دو امتیاز سوم شده و مراکش با یک امتیاز چهارم می‌شود.
با توجه به پیش بینی من نسبت به نتایج روز دوم، ما در روز سوم بازی به شدت سختی را در برابر پرتغال خواهیم داشت زیرا این تیم برای صعود جلوی ایران صف آرایی می‌کند.»
14 بهمن ماه سال 1396، «محسن تنابنده»، با پستی در صفحه اینستاگرام خود از متولد شدن پسرش خبر داد.
از بازیگری «محسن تنابنده» در عرصه تئاتر به بازی وی در نمایش های «همسرچینی»، «خرس و چشمه»، «حسنک کجایی»، «بارعام»، «جریان عصبی» نوشته و کار «حسن وارسته»؛ «شوایک» کار «کوروش نریمانی» و ۳۱ شهریور 1377 نوشته و کار «علیرضا نادری» می‌توان اشاره کرد.
«محسن تنابنده»، در روز ششم آبانماه نود و سه انصراف خود را از بازی در فیلم «تله روباه» به کارگردانی «بهروز افخمی» و با موضوعیت انرژی هسته‌ای را اعلام کرد.
«محسن تنابنده»، برای دومین بار در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۵ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم‌ «فراری» دریافت کرد.
بعد از «حامد محمد طاهری»، «علیرضا نادری» در مورد نگاه به قصه و طراحی یک قصه خوب، پرداخت یک شخصیت و حتی معنی هرکدام از این موارد، تاثیر زیادی بر «محسن تنابنده» گذاشت.
«محسن تنابنده» در خصوص کارآکتر خود در سریال «شاهگوش» بیان داشت که:
«در این سریال قرار نبود و نیست که نقش ابی را بازی کنم و نقشی که بازی می‌کنم آدمی است که دوست دارد نزدیک به آن فرد باشد و ادای این خواننده لس آنجلسی را در می‌آورد و خود این خواننده نیست؛ وگرنه اگر قرار بود نقش این خواننده را ایفا کنم می‌توانستم خود نقش را کاملا و به خوبی بازی کنم.»
«محسن تنابنده» خبر ازدواج خود با «روشنک گلپا» را در بهمن ماه سال 1394 با انتشار تصویری در اینستاگرام نوشت:
«در این سرما و باران یار خوش‌تر نگار اندر کنار و عشق در سر.» اعلام کرد.
«اندیشه فولادوند» در پاسخ به شایعه ازدواجش با «محسن تنابنده» (در سال 1391) گفته است:
«من هم این قضیه را تازه شنیدم، برای خودم هم خیلی عجیب بود. با این شایعه سازی‌ها و حاشیه پردازی‌های زرد سال‌ها است که آشنا هستم، طبیعت شغل ما است. اما این یکی دیگر خیلی خنده‌دار بود. من با آقای تنابنده گرامی 2 تا فیلم کار کردم و این آکتور نازنین و خوب از دوستان و همکارانم در حوزه سینما هست و هیچ نسبت دیگری با هم نداریم. این اشتباه قطعا نتیجه یک شیطنت رسانه‌ای است که همیشه پیرامون سینما و آدم‌هایش وجود دارد که البته به نظر من بی‌اهمیت‌ترین بخش ماجرا است و خیلی فرصت پیگیری این شیطنت‌ها را ندارم.»
«مسعود فراستی» در مصاحبه‌ای اظهار کرد، «محسن تنابنده» بدترین بازیگر سینما است! اما بعدها در برنامه «خوشا شیراز» گفت:
«بدتر از محسن تنابنده هم وجود دارد.»
«محسن تنابنده» در روز ششم آبان ماه نود و سه انصراف خود را از بازی در فیلم «تله روباه» به کارگردانی بهروز افخمی و با موضوعیت انرژی هسته‌ای را اعلام کرد.
خبری مبنی بر اجرای تئاتر «پایتخت» توسط عوامل شبکه‎ی ماهواره‌ای "طپش" صورت گرفت که وی بازیگر این سریال و الهام غفوری تهیه‎کننده‎ی «پایتخت» نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.
در طول این سال‌ها یکی دو نفر تاثیرات زیادی بر وی داشته‌اند؛ مهم‎ترین آنها «حامد محمد‌طاهری» است. به اعتقاد او طاهری در مقایسه با تمام کسانی که می‌شناسد تصورات عمیق‌تری نسبت به بازیگری دارد.
همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن است. منطق و فلسفه و مسائل این چنینی برایش خیلی جدی نبوده، همیشه دوست داشته‌ بازی کند و خوش بگذراند.
وی از کودکی که در آمفی‌تئاتر پیکان‌شهر نقش کرم‌ دندان را بازی می‌کرده تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده‌، حال و هوایش عوض نشده‎است.