حواشی «حسین مهری» (11 حاشیه)

«حسین مهری»، در سریال «زمانه» بیشتر در رسانه ها نمایان شد.
«حسین مهری»، که چند سالی است به جرگه متاهلین پیوسته عکسی از میز شام خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:
«شام خوشمزه دستپخت همسر»
«حسین مهری»، بازی در سریال «بالهای خیس» را بدترین انتخاب و بزرگترین اشتباه در کارنامه هنری خودش می داند و معتقد است ضعف کارگردانی در این سریال به بازی او ضربه زده است.
«حسین مهری»، علاوه بر بازیگری سابقه کار در تله فیلم، منشی و دستیاری کارگردانی را هم دارد.
«حسین مهری»، در کودکی خیلی زیاد سرخود و خودرای بود .هم خودش تصمیم می گرفت و هم آرزوهایش بزرگ و وحشتناک بود، پشت کار خیلی زیادی داشت و خیلی یک دنده بود و حاضر نبود به هیچ وجه در کاری کم بیاورد.
«حسین مهری»، می گوید:
«عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می دهم بیشتر وقت آزادم را به کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم، همسرش در کار هنری نیست.»
«حسین مهری»، آذر ماه ۱۳۹۱ ازدواج کرده است.
«حسین مهری»، از شیوه ورودش به عرصه بازیگری می گوید:
«از سال 1372 تئاتر را شروع کردم، وارد شدنم به این حرفه کمی عجیب غریب بود. اگر یادتان باشد در آن زمان جمعه ها بعدازظهر ساعت ۴، شبکه یک همیشه فیلم سینمایی پخش می کرد قبل از این که فیلم شروع شود در ابتدا می نوشت مثلا “هدایت فیلم” تقدیم می کند، من با ۱۱۸ تماس میگرفتم ببینم شماره آن دفتر سینمایی را دارد یا نه بعضی را داشت بعضی را نداشت؛ بعد به آن دفتر زنگ میزدم و میپرسیدم در دفتر شما فیلمی آماده ی ساخته شدن هست؟ در بین نه و آره هایی که شنیدم سرنوشتم برای بازیگری رقم خورد، هم زمانی بود که با دفتر «حسین فرخی» تماس گرفتم و متوجه شدم فیلمی در دست ساخت و در مرحله ی پیش تولید است آدرس گرفتم که بروم و تست بدهم و فرم پر کنم در حین پرکردن فرم به بخشی رسیدم که نوشته بود معرف و من معرفی نداشتم. مدت طولانی را روی ان گزینه مکث کردم و فکر میکردم کاربدی کردم که بدون معرف به انجا آمده ام تا بالاخره کارگردان آمد و دید نیم ساعت است نشسته ام بالای سر یک فرم استخدام و نمی توانم آن را پر کنم،نگاهی به فرم انداخت و گفت خوب چرا نمینویسی؟ گفتم چون معرف ندارم خیلی خجالت کشیدم تصورم این بود که کار اشتباهی کردم پرسید تو که معرف نداری چطور این جا را پیدا کرده ای؟
تمام این هایی که بود را برای او هم توضیح دادم حسین فرخی خیلی خوشش اومد که یک نفر با این شیوه جایی را که دوست داشته، پیدا کرده و حالا میخواهد شروع کند تا به هدفش برسد.»
«حسین مهری»، دو برادر دارد، سماجتی که دارد باعث شد پایش به بازیگری باز شود، کلا آدم درونگرایی است.
«حسین مهری»، اولین بار در نقش عباس در سریال «زیرهشت» به مخاطبین معرفی شد.
«حسین مهری»، متولد آبان ماه سال ۱۳۶۳ است، به گفته خودش سابقه‌ای ۱۸ ساله‌ در عرصه تئاتر دارد و فعالیتش را از سال 1377 بصورت جدی شروع کرد.