حواشی «لوون هفتوان» (9 حاشیه)

19 اسفند ماه سال 1396 «لوون هفتوان»، در محل تصویربرداری فیلم «عروس تاریک» دچار عارضه قلبی شد و بعد از انتقال وی به بیمارستان درگذشت.
«لوون هفتوان»، به دلیل افسردگی بعد از طلاقش، یک شب در «کانادا» در پشت چراغ قرمز خوابش برد، که پلیس به همین دلیل یک سال گواهینامه وی را مصادره کرد و او دیگر هیچ وقت رانندگی نکرد.
«لوون هفتوان»، بعد از طلاق از همسر خود در «مسکو»، به افسردگی دچار شد.
«لوون هفتوان»، در «مسکو» ازدواج کرد ولی زمانی که قصد مسافرت به «کانادا» کرد، از همسرش جدا شد.
«لوون هفتوان»، پس از گم شدن پاسپورتش و عدم توانی وی برای بازگشتش به وطن، دیگر هیچگاه نتوانست پدرش را ببیند و زمانی که به ایران بازگشت پدرش به رحمت خدا شتافته بود.
«لوون هفتوان»، در رابطه با گم شدن پاسپورتش در «ارمنستان» در سال 1991 در برنامه «خندوانه» گفت:
«شرایط تاریخی متفاوت است. شاید جوانان به یاد نداشته باشند. کشوری به نام شوروی بود که 15 جمهوری داشت و ارمنستان جزو یکی از جمهوری‌ها بود. من برای شرکت در جشنواره تئاتر به آنجا رفته بودم. زمان برگشت متوجه شدم پاسپورتم دزدیده شده است. به همین دلیل مجبور شدم به «مسکو» که جزو یکی از 15 جمهوری بود، بروم چرا که تنها کشوری بود که پایتخت داشت. به سفارت ایران رفتم تا ورق عبور بدهم و از مسکو با پرواز به ایران برگردم.»
«لوون هفتوان»، در شب میلاد حضرت مسیح (ع)، در تاریخ 5 دی ماه سال 1395، مهمان برنامه «خندوانه» بود.
«لوون هفتوان»، پس از 19 سال دوری از وطن در تابستان ۱۳۸۹ به «ایران» بازگشت.
«لوون هفتوان»، وقتی در سال ۱۹۹۱ برای شرکت در یک جشنواره تئاتر در «ارمنستان» به سر می‌برد پاسپورتش را گم کرد و نتوانست به ایران برگردد. در پی این اتفاق به مسکو رفت و فوق لیسانس خود را در رشته کارگردانی تئاتر از آکادمی هنرهای نمایشی روسیه دریافت کرد.