حواشی «سحر قریشی» (17 حاشیه)

وی با محافظ جنیفر لوپز همبازی شد! احمد ایراندوست که با بازی در نقش غول برره و خنده بازار به شهرت دست یافته بود در پروژه جدیدش با سحر قریشی همکار شد. احمد ایراندوست تجربه همکاری با هنرمندانی سرشناس هالیوودی از جمله جنیفر لوپز, ماریا کری و ... را به عنوان محافظ دارد.
بهار 95 وی به همراه حسام نواب صفوی برای افتتاحیه یک فست فود به شهر اصفهان سفر کردند.
وی به دیدار نیلوفر خوش خلق در کافه وانیل در شهر لواسان رفت. نیلوفر خوش خلق که بیشتر در کافه اش در لواسان حضور دارد,در بهار 95 میزبان سحر قریشی بود. سحر قریشی نیز پس از دیدار با خوش خلق, عکس و متنی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
وی در اینستاگرامش عکسی از خودش منتشر کرده است که در پشت فرمان یک اتومبیل bmw نشسته است!
وی برای ایفای نقش با دست و پای شکسته سرصحنه حاضر شد. او عکسی را منتشر کرد و توضیح داد که سرصحنه فیلمبرداری است. وی با فیلم «رسوایی» و «آبنبات چوبی» در جشنواره فیلم فجر حاضر بود.
سحر قریشی با انتشار پستی به شایعه دستگیری و بازداشت شدنش در پارتی شبانه سعادت آباد که گفته می شود 7 بازیگر در آن حضور داشته اند واکنش نشان داد. وی در پست خود نوشت: دوستون دارم عزیزترین های من به هیچ عنوان مهمانی شبانه نبودم و هرگز نخواهم بود و همه ی این شایعات میتونه از طرف غیر سحریا باشه.
بازی در فیلم انچه مردان درباره ی زنان نمی دانند، برای وی حاشیه ساز شد. موضوع این فیلم در مورد ازدواج موقت است.
وی که در سالهای پیش به دلایلی ممنوع الکار شده بود اینک با قدم نهادن به سالن های زیبایی به حرفه جدیدی به نام مدل صورت پناه آورده که به نظر می رسد در این کار نیز کمی تا قسمتی موفق بوده است.
او را جزو خوش شانس ترین بازیگران زن باید دانست چرا که با همان نقش اولش توانست یک شبه ره صد ساله را طی کند و به یک بازیگر چهره بدل شود هر چند که حاشیه ها روند موفقیت او را گاهی کند و حتی متوقف کردند اما او سعی داشته این حاشیه ها را از خودش دور کند و بر این باور است که هواداران واقعی اش، مرز بین «حاشیه و واقعیت»را به خوبی درک می کنند.
وی در گفت و گویی صحبت‌های‌جالبی درباره حواشی‌کارش و همچنین شایعاتی که در این مدت درباره او منتشر شده کرده است. او، خودش نمی‌داند چرا در تلویزیون ممنوع‌الفعالیت شد، نمی‌داند چرا نقش او در فیلم نار به طور کامل سانسور شد و چرا انقدر تحت فشار قرار گرفت. نمی‌داند چرا نامه‌ای منتسب به شوهر او به رسانه‌ها فکس شد و چرا در جواب دلیل ممنوع‌الفعالیت شدن به او فقط گفتند: نپرس! سحر قریشی درباره این ندانستن‌ها و حاشیه‌های به وجود آمده صحبت کرد و ذهنیت خود نسبت به روند حاکم بر سینما و تلویزیون ایران را توضیح داد.
اسفند ماه 94 وی در برنامه دید در شب بطور رسمی خبر نامزدی اش با امید علومی خواننده پاپ را اعلام کرد. سحر قریشی متولد سال ۱۳۶۶ است و پیشتر یکبار ازدواج کرده و امید علومی نامزدش متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۷ است. امید علومی خواننده جوان پاپ است که تا کنون کارهای زیادی از از جمله آلبوم بهونه و استرس، از او منتشر شده است.
خردادماه 91 در مراسمی با حضور بسیاری از چهره‌های عرصه سینما از جمله وی، رستوران تهران یاریس افتتاح شد.
وی به خاطر بازی در فیلم «دوباره با هم» از اهالی رسانه و مردم عذرخواهی کرد. فیلم سینمایی «دوباره با هم» که در بخش مسابقه سینمای ایران حضور داشت، بهمن ماه 90 در مرکز همایش های برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش درآمد. از آنجایی که نسخه نهایی فیلم آماده نبود، فیلم نیمه آماده که در تدوین و صداگذاری دچار مشکل بود روی پرده رفت و این مساله باعث اعتراض و تشویق‌های پیاپی خبرنگاران شد. در نشست پرسش و پاسخ این فیلم که بعد از نمایش آن برگزار شد، روزبه حیدری کارگردان که پسر تهیه کننده هم بود، حاضر نشد. به همین دلیل این نشست بدون حضور منتقد برگزار شد. همان ابتدا وی و مانی کسرائیان بازیگران فیلم که به شدت عصبانی بودند، به خاطر بازی در این فیلم معذرت خواهی کردند.
وی و سایر هنرمندان مشهور در مراسم افطاری ریاست جمهوری در سال 92 شرکت نمودند.
بعد از تأهل، به ‌طور جدی‌تر باریگری را‌ دنبال کرد، دورادور و توسط دوستان و آشنایان، به پشت ‌صحنه‌ی کارهای مختلف سینمایی یا تلویزیونی می‌رفت؛ یعنی در جریان اتفاقات بود؛ اما فکر نمی‌کرد روزی بتواند وارد این حرفه شود.
بیش از تحصیلات پیرامون بازیگری، کار تجربی را ترجیح می‌دهد.
قبل از این‌که وارد دنیای بازیگری شود، مدرک بین‌المللی آرایشگری داشته و ‌‌به‌دنبال کارهای هنری بوده‌است.