حواشی «بنیامین بهادری» (20 حاشیه)

«بنیامین بهادری» صدمین کنسرت خود را در مهرماه سال (۱۳۹۲) به‌صورت رایگان در کنار دریاچه‎ی چیتگر تهران برگزار کرد که با استقبال چندده‌هزار نفر از مخاطبان او اجرا شد.
«بنیامین بهادری» به عنوان برادر محمدرضا گلزار در فیلم «سلام بمبئی» نقش‌آفرینی می‌کند.
«بنیامین بهادری» در قسمت آخر برنامه «خندوانه» به عنوان یک سوپرایز توسط «رامبد جوان» معرفی گردید و در استودیو برنامه حاضر شد. وی گفت:
«برنامه خندوانه بهترین برنامه‌ی تلویزیونی بوده‌است که تا کنون دیده‌ام که مشاهده کمتر قسمتی از آن را دست داده‌ام.»
رامبد جوان نیز از وی درخواست خواندن ترانه‌ای را نمود که وی آهنگ «ای ایران» را به همراه حاضرین در استودیو اجرا نمود.
«شایلی» ایفاگر نقش مقابل «بنیامین بهادری» خواننده است که در این فیلم به عنوان یک دختر هندی هنرنمایی می‌کند؛ تمام دیالوگ‌های این بازیگر به زبان هندی بوده و در جریان قصه، رابطه عاشقانه پیچیده‌ای بین او و بنیامین رخ می‌دهد.
پس از این که «بنیامین بهادری» اولین تجربه بازیگری خود را با فیلم سینمایی «سلام بمبئی»‌ پروژه تولید مشترک ایران و هند رقم زد، شایلی همسر جدید بنیامین نیز به جمع بازیگران «سلام بمبئی» پیوست و بازی خود را آغاز کرد.
«بنیامین بهادری» در‌ اولین واکنش به سانحه تصادف و‌ فوت همسرش در‌حالی که به شدت گریه می‌کرد گفت:
«فعلا در‌ شرایطی نیستم که بتوانم در‌ این مورد صحبت کنم، مرگ همسرم من را شوکه کرد و فکر‌ نمی‌کنم بتوانم به این زودی‌ها این ماجرای تلخ را از‌ یاد‌ ببرم.»
«بنیامین بهادری» برای چند تن از خوانندگان ازقبیل «ناصر عبداللهی» و چند تن از خوانندگان جدید موسیقیِ پاپ ملودی و آهنگ ساخته‌است.
«بنیامین بهادری»‌ پس از مرگ همسرش با «شایلی محمودی» در سال ۱۳۹۵ ازدواج نمود و ازدواجش را به رسانه‌ها اعلام کرد.
«بنیامین بهادری»‌ بعد از مرگ همسرش، به یاد او آهنگی با عنوان «یه خونه» را اجرا کرد.
در ۲۹ آذر ۱۳۹۲ «بنیامین بهادری» درحال رانندگی در یکی از خروجی‌های اتوبان همت دچار سانحه‌ی تصادفی شد. او در این حادثه همسر خود «نسیم حشمتی» را از دست داد.
«بنیامین بهادری» در سالروز فوت همسرش در اینستاگرام نوشت:
« «زیبایی چیزیست که از پشت شیشه‎ی اتومبیل در حرکت هم دیده می‎شود» یادم نمیره که این پست آخرین پست قبل حادثه بود جمله‎ای بود که تو بهم گفتی و من به خاطرش این عکس و از موبایلم پیدا کردم وقتی خواستم آپ کنم بهت گفتم: نسیم جان این جمله رو بنویسم همه فکر می‎کنن جمله‎ی بنیامینه‎ها! گفتی خب من و تو نداریم که...»

«بنیامین بهادری» مجموعه آثارش را در توری سراسری که از شیراز و گرگان و ساری تا بندرعباس و ارومیه و چند شهر دیگر ادامه داشت برگزار کرد.
«بنیامین بهادری» در دو مرحله در شهرها و کشورهای مختلف اروپا ازقبیل کلن، لندن، استکهلم، آمستردام، هامبورگ و همچنین در قاره‎ی استرالیا و تاجیکستان، مالزی و دوبی به اجرای کنسرت پرداخته‌است.
اجرای دو کنسرت پیش‌بینی‌شده‎ی «بنیامین بهادری» در کانادا به‌دلیل مخالفت‌های گروه‌های «اپوزیسیون» حکومت جمهوری اسلامی ایران لغو شد. تبلیغات منفی گسترده موجب تحریم کنسرت اول وی شد و کمتر از یک‌سوم صندلی‎های سالن با حضور تماشاگران پر شد. سالن دومین کنسرت بنیامین، محل تجمع ایرانیانی بود که با لباس‎های سبزرنگ و پرچم‎‌هایی با شعار خاص در سالن حضور داشتند. «محسن رجب‌پور»، مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری، با بررسی فضای ایجادشده ترجیح به دستور لغو کنسرت داد.
«بنیامین بهادری» از ۱ می (۲۰۱۰) ۱۱ شهریور (۱۳۸۹) به مدت دو ماه و نیم در کشورهای آمریکا و کانادا به اجرای کنسرت پرداخت که اولین نوبت برگزاری کنسرت وی در شهر لس‌آنجلس بود. شهرهای بعدی که می‌بایست بنیامین در آنها به اجرای کنسرت می‌پرداخت عبارت بودند از: واشنگتن، نیویورک، دالاس، سن‌دیگو، شیکاگو، و بعد از ۳ هفته استراحت، در شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور. در این تور به‌دلیل هزینه‎ی بالای اعزام و اسکان نوازنده در آمریکا و همچنین مشکلات احتمالی روادید برای گروه همراه، از اعزام نوازنده‎ی ایرانی خودداری شد و درعوض از نوازندگان آمریکایی کمک گرفته شد. اجرای این کنسرت با مخالفت‌هایی از جانب چندین شبکه‎ی تلویزیونی فارسی‌زبان لس‌آنجلس و گروه‌های «اپوزیسیون» مقیم آمریکا همراه شد. با این وجود، در تالار لس‌آنجلس و با حضور ۶۰۰۰ ایرانی، اولین اجرای بنیامین انجام شد. در مقابل سالن اجرای کنسرت نیز عده‌ای از مخالفان اجرای کنسرت اقدام به دادن شعار و اغتشاش کردند که با واکنش پلیس لس‌آنجلس مواجه شدند. همچنین در برنامه‌ای از کانال یک از این که بنیامین در داخل ایران در مدح امام زمان می‌خواند و در خارج نیز اقدام به اجرای کنسرت همراه با استقبال ایرانیان مقیم انجام می‌دهد، انتقاد شده‌است.
دومین آلبوم «بنیامین بهادری» در بیست و چهارمین روز ماه چهارم سال نود و چهار منتشر شد! این اولین‎باری بود که دو آلبوم بنیامین با این فاصله کوتاه منتشر می‌شدند. آلبوم دارای نه قطعه است که آهنگ پنجم این قطعه به نام «بارانا» دختر بازمانده بنیامین از همسرش «نسیم حشمتی» است.
آهنگ‌های این آلبوم را بنیامین ساخته‎، «فرید احمدی» ترانه‌های آن را سروده و «محمد موجرلو» آنها را تنظیم کرده‎است.
در تاریخ چهاردهم اسفند ۱۳۹۲ سومین اثر «بنیامین بهادری» که شامل ۱۲ آهنگ است منتشر شد. وی برای اولین‎بار عکس دخترش «بارانا» را که قرار بود به‌صورت سورپرایز برای طرفدارانش رونمایی کند بر روی جلد آلبوم خود قرار داد. یک عکس یادگاری نیز درون آلبوم قرار دارد. اشعار این آلبوم را «فرید احمدی» سروده و تنظیم تمام قطعات را نیز «نیما وارسته» انجام داده‌است. این آلبوم توسط مؤسسه‎ی "هنر اول" و "آوای هنر" در سراسر ایران منتشر شد. این آلبوم در عرض ده روز در تمام کشور تمام شد و به تیراژ دوم رسید.
در سال ۱۳۸۴ آلبومی با اشعاری مذهبی و در وصف امام حسین (ع) و اهل بیتش که توسط «فرید احمدی» سروده شده‌ بود با صدای «بنیامین بهادری» روی سایت‌ها قرار گرفت که جزو پرمخاطب‌ترین ترانه‌های مناسبتی است.
دومین اثر «بنیامین بهادری»، که پس از کش‌وقوس‌های فراوان و بعد از بیش از ۱۰ بار به تعویق افتادن بالاخره در ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ منتشر شد. برطبق روال آلبوم قبلی، نام این آلبوم هم «۸۸» گذاشته شد و در همان روزهای اول توجه همگان را به خود جلب کرد. بنیامین «۸۸» در عرض یک هفته توانست به فروش ۵۰۰٬۰۰۰ نسخه‌ای دست پیدا کند که در نوع خود و در ایران که اکثر مخاطبان، آهنگ‌ها را از اینترنت دانلود می‌کنند، یک فروش قابل توجه است. در مصاحبه‎ی منتشرشده از بنیامین در اردیبهشت ۱۳۸۹ علی‌رغم این که وی آلبوم (۸۸) را یک آلبوم کاملاً حرفه‌ای قلمداد می‌کند، اما آلبوم (۸۵) را به‌ مراتب موفق‌تر و بهتر ارزیابی کرده‌است. این آلبوم ۱۷ قطعه دارد و انتشار آن به‌طور همزمان در ایران و آمریکا انجام شد. انتشار آن را دو شرکت هنری به نام‌های «آوای نکیسا» (توزیع‌کننده در ایران) و «ترانه‎ی شرقی» (توزیع‌کننده در آمریکا) بر عهده داشتند. شاعر ترانه‌های این آلبوم «سیدفرید احمدی» و تنظیم بر عهده‌‎ی «پیام شمس» بود. آهنگسازی این آلبوم نیز توسط خود بنیامین صورت گرفته‌است.
اولین اثر رسمی «بنیامین بهادری» آلبوم «۸۵» نام داشت. این آلبوم که به‌صورت اتفاقی توسط تنظیم‌کننده‎ی آلبوم لو رفت، با ترانه‎ی «دنیا دیگه مثل تو نداره» که با نام «خاطره‌ها» در آلبوم قرار داشت، شروع می‌شد. شاعر ترانه‌های این آلبوم «سید فرید احمدی» و تنظیم اثر برعهده‎ی «نیما وارسته» بود. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه بود که قطعه‎ی «دختر آفتاب» از آن حذف شد.