حواشی «اکبر عبدی» (13 حاشیه)

«اکبر عبدی»، بازیگر فیلم سینمایی «رسوایی»، طی گفتگو با برنامه «سینما دو»، در مورد نقشش در این فیلم، گفت:
««مقام معظم رهبری» درباره بازی بنده در رسوایی فرمودند، در 35 سال گذشته کسی به این خوبی نقش یک روحانی را بازی نکرده بود.»
او در سفر جادویی هم نقش کودکی هم نقش میانسالی‌اش را ایفا کرد؛ همینطور در «آدم برفی» در دو نقش مردانه و زنانه توانایی‌هایش را نشان داد.
او در فیلم«خواب‌زده‌ها» بعد از فیلم «آدم‌برفی» و «خوابم می‌آد» برای سومین‌بار نقش یک زن را ایفا کرد. وی در این فیلم نقش دو زن را بازی کرده‌است.
او در نقش‌های مختلفی از جمله نقش یک روحانی، یک زن، یک معلول ذهنی، یک کودک و... ظاهر شده‌است.
یکی از کارکنان بیمارستان "خاتم‎الانبیا" تهران از این که وی هر دو کلیه‎اش را به دلیل ابتلا به بیماری دیابت از دست داده‎ خبر داد. براساس تشخیص پزشکان معالج هر هفته سه‎بار تحت دیالیز قرار می‎گرفت و در نهایت او را مجبور به عمل پیوند کلیه کرد.

حضور وی در شهر بندری آلانیای و احتمال اقامت این هنرمند در آلانیا این شهر، بازتاب گسترده در رسانه‎های ترکیه داشته‎است. رسانه‎های ترکیه گزارش دادند که او با خرید خانه‎ای در آلانیا تصمیم گرفته در این شهر اقامت کند.
وی که همزمان با شب میلاد امام دوازدهم (عج) میهمان برنامه‎ی «خندوانه» بود چند باری با حسن روحانی رییس جمهور شوخی کرد.
وی با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن ابراز ارادت به هموطنان عرب، توضیح داد که روی سخنانش در برنامه‎ی زنده‎ی شبکه‎ی سوم سیما با وهابیون سعودی بوده‎است.
وی خاطره‌ای متفاوت از سفر زیارتی‌ به مکه همراه با خانواده‌اش را روایت کرد. او در ویژه برنامه‌ی زنده‌ای که به مناسبت عید غدیرخم پنجشنبه شب (۹ مهرماه 1394) از شبکه‎ی سه پخش شد، با بیان خاطره‌ای از سفرش به حج و خواستگاری یک عرب از دخترش المیرا بعد از بیان این خاطره روی آنتن زنده و به کار بردن عبارتی که در این خبر از آوردن آن معذوریم، با تشویق و خنده‎ی حاضران این برنامه که به صورت زنده از برج میلاد روی آنتن می‌رفت، همراه شد.
وی در مراسمی در تیر ماه ۱۳۹۲ و در روزهای پایانی ریاست جمهوری محمود احمدی‎نژاد از او نشان درجه‎ی یک فرهنگ‎وهنر را دریافت کرد.
در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۳ به عنوان میهمان در برنامه‎‌ی «پارک ملت» حضور یافت و گله‎هایی از دستمزد حاصل از بازی‎اش در فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» کرد. وی در این برنامه محمدرضا شریفی‎نیا را پول‌دوست خواند.
وی در مراسم اختتامیه‎ی سی‎امین جشنواره‎ی فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ ضمن انتقاد از روند برگزاری و داوری جشنواره اظهار کرد بایستی برای بازی در فیلم «ای ایران» جایزه‎ی سیمرغ بلورین دریافت می‎کردم.
وی بیشتر در نقش‎های کمدی بازی می‎کند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت او، امکان گریم شدید و ساختن چهره‎های گوناگون مانند نوجوانان و زنان را به وی می‎دهد.