حواشی «رامبد جوان» (16 حاشیه)

وی در سال 1390 نیز در یک برنامه‎ی جالب میهمان عادل فردوسی‎پور در برنامه‎ی ۹۰ بود که فردوسی‎پور را تا مرز دیوانگی پیش برد.
وی در سال 1391 هم برنامه‎ی «گپ» را از شبکه‎ی آی فیلم مجری‎گری می‎کرد.
وی در کودکی وقتی در خیابان فرد نظامی‌ را می‌دید سلام نظامی‌ می‌داد.
در برنامه‎ی «کلاه قرمزی» 1392 میهمان افتخاری برنامه بود.
در حال حاضر (تا سال 1395) برنامه‎ی «خندوانه» را روی آنتن شبکه‎ی نسیم دارد و در این برنامه به عنوان مجری و کارگردان فعالیت می‎کند.
ننه مریم بانویی اهل الیگودرز بود که در کودکی از او پرستاری می‌کرد.
خبر ازدواج سومش با دیده شدن وی و نگار جواهریان در انظار عموم قوت گرفت تا این که در تیرماه 1394 این خبر توسط یک سایت سینمایی تایید شد.
این سایت از آشنایی او و نگار جواهریان در جریان نمایش «دیوار چهارم» پرده برداشت که سرانجام موجب ازدواج این دو شد.
وی در چندین مکان با نگار جواهریان دیده شد و همچنین در برنامه‎ی «سه ستاره» در نوروز 1395 از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده‎اش نام برد که ازدواج او و نگار جواهریان را تایید می‎کند .
وی به مناسبت روز زن به همسرش سحر دولتشاهی یک موتور سیکلت هدیه داد!
همسر دوم وی سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه‎ی تئاتر برمی‎گردد. این دو در سریال «مسافران» با یکدیگر هم‎بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته‎است.
وی در دهه‎ی هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می‎کند. همسرش هم، مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی‎رسد. نکته‎ی جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس‎جمهور وقت ایران آن‎ها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می‎کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می‎شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می‎افتد.
دوست صمیمی وی، اشکان خطیبی است.
چندان به فوتبال علاقه‎مند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح می‎دهد از هیچ خواننده‎ای اسم نبرد.
یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. به او گفته رامبد یعنی فرشته‎ی صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده‎است.
وی در یک خانواده‎ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد.
وی در ۲۷ اسفند (۱۳۸۷) با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در (۱۳۹۳) از وی جدا شد.
نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه‌‌ی طنز دارد.