حواشی «اندیشه فولادوند» (6 حاشیه)

وی در نوجوانی خیلی متمرکز ورزش کاراته را کار می‎کرد که متاسفانه به علت سانحه‎ای وحشتناک که برایش پیش آمد آن را کنار گذاشت. سانحه‎ای که یادگار آن هنوز در صورتش است ، شکستگی وحشتناک بینی. او ۲ بار در ورزش دچار شکستگی بینی شد که همین مسئله باعث شد این ورزش را در اواخر نوجوانی برای همیشه کنار بگذارد.

از سن خیلی کم شعر می‎گفت. اولین شعر موزونی که به شکل کلاسیک گفت وقتی بود که یک دانش‎آموز سوم دبستانی بود.

وی آلبومی با نام «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» از اشعارش و با موضوع جنگ و آهنگسازی کارن همایونفر انتشار یافت که جنجال‎های بسیار پیرامونش شکل گرفت که کلیه‎ی اجراها را خودش عهده‎دار بود.

اولین ایرانی بود که نوبل ادبیات را می گیرد.
وی می‌گوید: خیلی دغدغه‌ها دارم. اما مهم‌ترین آنها پرفورمنس صوتی است که آماده کرده‌ام. من طرح این آلبوم را از سال (۱۳۸۳) که سن کمتری داشتم، نوشتم. یعنی نزدیک به ۸ سال است که طرح آن را آماده کرده‌ام، چیزی نزدیک به عمر جنگ ایران و عراق.
این آلبوم که عنوان آن «شلیک کن رفیق» است، هم‌نام عنوان کتاب دوم من است
تهیه کننده آن آقای علی اوجی هستند. جناب آقای کارن همایونفر آهنگ های آن را ساخته‌اند. اجرا هم خودم برعهده داشتم. شرکت "سوته دلان" هم مسئولیت پخش آن را پذیرفته‌است. این آلبوم درباره‌ی جنگ است. جنگ جزو جدایی ناپذیر اشعار و جهان فردی من است.
در پاسخ به شایعه ازدواجش با محسن تنابنده و ذکر آن گفته‌است: «من هم این قضیه را تازه شنیدم، برای خودم هم خیلی عجیب بود. با این شایعه سازی‌ها و حاشیه پردازی‌های زرد سا‌ل‌ها است که آشنا هستم، طبیعت شغل ما است.
در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه‌مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام میداد.