حواشی «ملیسا مهربان» (13 حاشیه)

«ملیسا مهربان» با این که از کشور خارج شده است اما خبر خروج او و حضور در شبکه «جم» بازتاب چندانی نداشته است.

«ملیسا مهربان» درباره تفاوت بازیگری در ایران و دانمارک می گوید: «در دانمارک لوکیشن ها و سناریوی کار از 3 ماه پیش از آغاز فیلمبرداری، به بازیگران معرفی می شود و این درحالی است که اینجا یک روز لوکیشن انتخاب می شود و از فردا فیلمبرداری آغاز می شود.»
«ملیسا مهربان» هم از بازیگرانی است که با وجود بازی در فیلم‌هایی چون «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» و «شکار روباه» تصمیم گرفت ایران را به مقصد ترکیه ترک کند. او هم در جمع بازیگران ایرانی که به شبکه «جم» پیوسته‌اند ظاهر شده است.
انتشار عکس های «ملیسا مهربان» در کنار عوامل ایرانی شبکه «جم» و اشاره وی به بازی در فیلم «ماگنولیا» و «سندهت» و سریال «سال های عاشقی» خبر پیوست وی به شبکه جم را رسانه ای کرد.
«ملیسا مهربان» در سال 1394 از ایران مهاجرت کرده به گروه بازیگران شبکه «جم» پیوست.
«ملیسا مهربان» با انتشار عکس های بی حجاب خود خبر خروج از کشورش را در اینستاگرام اطلاع داده بود.
مهربان با انتقاد از کسانی که حجاب را مانعی برای بازیگری در سینمای ایران می‌دانند می‌گوید: حجاب برای بازیگری خانم‌ها در ایران محدودیت ایجاد نمی‌کند و باید قبول کرد در هر کشوری قوانین مشخصی وجود دارد که باید به آن‌ها احترام گذاشت. اینکه برخی از بازیگران همچون گلشیفته فراهانی در مصاحبه‌های خود بیان می‌کنند که در ایران نمی‌توان به حرفه‌ی بازیگری مشغول بود اشتباه بزرگی است؛ زیرا پتانسیل بسیاری در این کشور وجود دارد.
ملیسا مهربان درباره ملاک بازیگری در دانمارک می‌گوید: بازیگران نقش اول هر فیلم باید مدرک بازیگری از دانشگاه "کپنهاک" داشته باشند.
این دانشگاه سالانه 16 هنرجو می‌پذیرد و تعداد کمی می‌توانند وارد این مرکز آموزشی معتبر شوند و افراد پذیرفته شده باید به زبان انگلیسی، موسیقی، برخی از ورزش‌ها، قدرت بیان و انرژی احاطه داشته باشند.
ملیسا مهربان، بازیگر فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» با موضوع فراماسونری می‌گوید: یکی از نکات جالب در این فیلم این است که پدرم نقش همسرم را بازی می‌کند.
در این فیلم نقش نامادری دو دختری که قصد خودکشی دارند را بازی می‌کنم، این فرد به دو زبان دانمارکی و انگلیسی صحبت می‌کند.
وی درباره‌ی دستمزد بازیگران می گوید: در دانمارک دستمزدها بهتر از ایران است. من برای بازی در فیلم «شکار روباه» تنها 3 میلیون و 500 هزار تومان دستمزد گرفتم، درحالی که این مبلغ، دستمزد یک روز بازیگران است. مدیر تولید فیلم گفت چون معروف نیستید بیشتر از این پرداخت نمی‌کنیم و این در حالی بود که من دستم در این کار شکست. من اطلاعی از دستمزد بازیگران در ایران نداشتم و برخی از بازیگران این فیلم نیز بیش از 10 برابر من، دستمزد گرفتند.
موسسه‌ی "فیلم دانمارك" علت تمایل خود به قرار گرفتن فیلم «شكار روباه» در فهرست نمایش فیلم‌های ایرانی را ژانر مناسب و حضور یك بازیگر ایرانی - دانماركی (ملیسا مهربان بازیگر نقش 'ورونیكا') در این فیلم اعلام كرده‌است.
مهربان درباره‌ی بازی در فیلم‌های پلیسی می‌گوید: پیش از این در یک اثر سینمایی مشترک بین آمریکا و دانمارک نقش یک زن کوبایی مافیایی را بازی کرده‌بودم و «شکار روباه» دومین تجربه‌ی سینمایی من بود.
پدر ملیسا مهربان، ایرانی است.