حواشی «پیمان قاسم‌خانی» (10 حاشیه)

بسیاری «پیمان قاسم خانی» و «مهران مدیری» را زوج طلایی طنز تصویری می نامند.
«پیمان قاسم‌خانی»، در اکثر ساخته‌های «مهران مدیری» به عنوان نویسنده و یا سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

اوایل سال 1395 بود که اخباری مبنی بر جدایی «بهاره رهنما» و «پیمان قاسم خانی» در صفحات مجازی منتشر گردید. بهاره رهنما نسبت به این ماجرا واکنش داد و در اینستاگرام خود این ماجرا را تکذیب نمود. همچنین با بغل کردن همسرش بعد از پایان یکی از نمایش های تئاترش به این ماجرا خاتمه داد. وی متن زیر را در واکنش به خبر طلاق منتشر کرد:
«پشت می‌کنم به همه مزخرفات و قضاوت‌های این روزها، با آتش زندگی و مهر آدم‌هایی که دوستم دارند و دوستشان دارند گرم می‌شوم و همچنان به مسیرم ادامه می‌دهم. بعد از بیست و چهار سال تلاش در عرصه کار هنری و اخذ دو لیسانس و دو فوق لیسانس از دانشگاه‌های معتبر کشورم، بی شک عقل و درایت کافی برای تصمیمات مهم زندگیم دارم، پیمان قاسم‌خانی هم همیشه بهترین دوست و آدم عزیز زندگی من هست و خواهد بود و بی اندازه بزرگ و محترم
آن دسته بیمارین روحی که منتظر جنگ بین ما و آزار فرزندمان هستند هم بی شک در حسرت این آرزو خواهند ماند.»
«رضا رویگری»، در خصوص صحبت های مبنی برجدایی «بهاره رهنما» و «پیمان قاسم خانی» خاطر نشان کرد:
«من هم این موضوع را شنیده ام اما صحت آن را به هیچ عنوان تایید نمی کنم و در کل عادت ندارم در زندگی خصوصی افراد کنکاش کنم، در هر صورت اگر دو نفر تمایل به زندگی مشترک باشند ادامه می دهند، در غیر این صورت از هم جدا می شوند و این امری عادی است چه بهتر که به حاشیه ها دامن نزنیم.
شایعات بسیاری پیرامون جدایی زوج موفق سینما و تلویزیون، «بهاره رهنما» و «پیمان قاسم خانی» شنیده میشد و این در حالی است که هیچ یک از آنها حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشدند.
«پیمان قاسم‌خانی»، همسر «بهاره رهنما» یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است و فرزندی به نام پریا دارد. همچنین وی برادر «مهراب قاسم خانی» فیلمنامه‌نویس و طراح صحنه و لباس است.
«پیمان قاسم‌خانی»، برای فیلمنامه فیلم «مارمولک» سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است.
«پیمان قاسم‌خانی»، فیلم کوتاهی به نام «هزارپا» با بازی «بهاره رهنما»، «مهران مدیری»، «سروش صحت» و «پگاه آهنگرانی» ساخت. همچنین سریال‌های «خانه ما» «مسعود کرامتی» و «گالری ۹» «غلامرضا رمضانی» را نوشته‌است.
«پیمان قاسم‌خانی»، برای نوشتن فیلمنامه «دختری با کفش‌های کتانی» جایزه بهترین فیلمنامه‌نویسی را از خانه سینما دریافت کرد و بعد سناریو و سرپرست نویسندگی سریال «پاورچین» را به عهده گرفت.
«پیمان قاسم‌خانی»، که در دانشکده اهواز «آمار انفورماتیک» خوانده‌است در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی «باغ فردوس» رفت و دوره فیلمنامه‌نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است.