حواشی «مهدی مظلومی» (5 حاشیه)

روی آنتن رفتن تیزر فیلمی ویدیویی با عنوان «منو تنها نذار» از شبکه جم که نام مهدی مظلومی به عنوان کارگردان آن آمده بود از یک طرف عجیب بود و از طرف دیگر سوال برانگیز. عجیب از آن جهت که چطور می‌شود کارگردانی که آخرین محصولاتش یعنی «سیگنال موجود است» و «یه شام خوب» از محصولات شکست خورده شبکه خانگی هستند برای تولید فیلم در شبکه‌ای انتخاب میشود که ادعایش سرگرم سازی مخاطبان است.
کافه سینما متنی منتشر شده توسط مهدی مظلومی را منتشر کرده است. این کارگردان در متن تندی نوشته است:
من فیلمسازم…
من مرز نمی‌شناسم…
من برده افکار خاص نیستم…
هرجا بتوانم با فیلمم حرف بزنم فیلم می‌سازم…
من نه اهل سیاستم، نه مذهب، نه با کسی مشکلی دارم و نه نسبت به کسی عقده‌ای…
برای من مهم نیست نشریات و تفکرات زرد درباره‌ام چه قضاوت می‌کنند…
برای من حرفی که می‌زنم مهم است و کسانی که فضای آزاد برای حرف زدن فراهم می‌کنند…
من با افتخار به عنوان یک ایرانی فیلم می‌سازم…
من از انسانیت، از عشق، از تلخی جنگ حرف می‌زنم…
فیلم‌هایی که هیچ وقت اجازه ساخت ندادند رو می‌سازم…
چون من یک فیلمسازم…
تصویری که مظلومی از خود در فضای مجازی منتشر کرد، شایعات مربوط به سفر مجدد خود به خارج از کشور با هدف کارگردانی سریالی دیگر برای شبکه Gem را تایید کرد. به ویژه آنکه چکامه چمن‌ماه از بازیگران مهاجرت کرده، با آی‌دی خود این تصویر را لایک کرده است!
مهدی مظلومی با رد گزینه همکاری خود با گردانندگان شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان Gem، در گفت‌وگویی اعلام کرد که سریال «آبی عشق» را برای این شبکه نساخته است و حتماً تهیه کنندگانش آن را در اختیار این شبکه قرار داده اند!
مهدی مظلومی، کارگردان سریال بدون شرح، با انتشار عکسی در کنار چکامه چمن ماه (بازیگر کشف حجاب کرده) با شایعاتی مبنی مهاجرتش از کشور و همکاری‌اش با سریال ماهواره‌ای «آبی عشق» روبرو شد.