تگزاس

‏تگزاس‏ (1396)
‏Texas‏

5.8
رای شما:
0/10
بر اساس رای 538 کاربر
کمدی
اکران شده در 1397/01/29

خلاصه داستان فیلم سینمایی تگزاس
هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن،حتی تو تگزاس

آهنگ تیتراژ فیلم تگزاس
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

تگزاس

آهنگ تیتراژ تگزاس با صدای
مدیسا مهراب پور: «تگزاس» آخرین فیلم مسعود اطیابی، فیلم بسیار بدی است. از آن دست فیلم‌هایی که آن‌قدر ضعیف هستند و همه‌چیز آن‌قدر مغشوش و درهم‌وبرهم است که کار نقد را بسیار سخت می‌کند؛
ساناز رمضانی: «تگزاس» را بیش از هر چیزی توهین‌آمیز می‌کند، وقاحت فیلم در نشان دادن این است که اصلاً حرفی برای گفتن ندارد. از تیتراژ ابتدایی فیلم و موسیقی که بیننده سرخورده و خسته را در سینما سرحال می‌آورد اما عین توهین به ذات موسیقی است تا پایان فیلم و راهی که برای ساخت قسمت دوم فیلم شکل‌گرفته است، نشان می‌دهد.
بابک مهرورز: به نظر می‌رسد که « تگزاس » و آثار مشابه آن تنها امید برای چرخاندن چرخه این صنعت در ایران است و باید منتظر حضور بسیار بیشتر اینگونه آثار در سینماها بود. آثاری که روزگاری در سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شدند اما حالا با رنگ و لعاب خوش‌تر، به سینما آمده‌اند و موفق هم هستند.
«سید مسعود اطیابی»، کارگردان فیلم سینمایی «تگزاس»، آبان ماه سال 1396 در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی، در رابطه با اکران این فیلم، بیان داشت:
«به طور قطع فیلم در جشنواره فجر رونمایی نخواهد شد. نمی‌خواهم فیلم را به جشنواره بدهم. هدف ما از اول هم اکران بوده است. فکر می‌کنم انگیزه‌ای برای رقابت در جشنواره فجر خصوصا با وضعیت فعلی وجود ندارد.»
«حمید فرخ‌نژاد»، «پژمان جمشیدی» و «سام درخشانی»، بازیگران فیلم سینمایی «تگزاس»، پیش‌تر در فیلم سینمایی «خوب بد جلف»، نیز در کنار یکدیگر هم به ایفای نقش پرداخته بودند.
فیلم سینمایی «تگزاس»، دومین فیلم سینمایی ایرانی است که در کشور «برزیل» ساخته شده است.
سوتی های فیلم تگزاس (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم تگزاس (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم تگزاس
پخش کننده: فیلمیران
میزان فروش: 14،400،786،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم تگزاس (از مجموع 90 رای)

ارزش تماشا
5.7
خوش ساخت
5.6
بازیگری
5.8
خلاقانه
4.6
محتوای مناسب
2.1
تفکربرانگیز
3.7
مناسب خانواده‌
5.1
مناسب کودکان
4.7
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم تگزاس (177 بررسی)
مهدی
من اگه برمی‌گشتم به عقب، ترجیح می‌دادم به جای اینکه این فیلم رو ببینم، دو ساعت وقتمو جلو پنکه آآآآآ کنم. واقعا اونکار لذت و منعتش بیشتره!
1 لایک
0 نظر
1399/10/08
محمد فیلم بین
تگزاس 2 بهتر بود . هم از نظر فیلمنامه و کارگردانی
1 لایک
0 نظر
1399/06/29
باران ک بد نبود و تگزاس ۲ خیلی عالی تر از این بود
0 لایک
0 نظر
1399/02/24
مجتبی امین سیچانی سینمایی تگزاس در کل فیلمی نیست که قابل نقد باشد. این به اصطلاح فیلم فقط به دلیل داشتن بازیگران گیشه شاید زنگ و لعاب به خود گرفته وگرنه فیلمیست که فقط به درد کسانی که بیشتر دنبال زرق و برق جامعه و دنیا میروند می خورد. از ماشین چند میلیون دلاری پله گرفته تا مبلغ پولی که در جامعه ما یک هزارمش با بدبختی بدست می آید و آقایون برای چند پلان تقدیم پله کرده اند. و یا صحنه هایی کهه بیشتر به قرتی بازی معروفند تا به بازیگری و استعداد هنری.( البته قصدم توهین نیست ولی چشمها چیزی را که میبینند توصیف می کنند.)
اما یه وجه مثبت دارد که می توان به دلقک بازی و خنداندن مردم اشاره کرد چرا که ما ایرانی ها واقعا آدمهای افسرده ای هستیم. این فیلم خوب فروخت فقط به دلیل اینکه چندتا قر ریز و قر کمر در آن بود و ما ایرانیها که عاشق همچین چیزهایی هستیم و دویدیم و بلیط خریدیم و ......

به راحتی می توان گفت افرادی که دوست دارند فیلم ببینند به هیچ عنوان به این جور تولیدات بها نخواهند داد و اگر چنین آثاری در صدر قرار میگیرند به دلیل آندسته از مردمی هست که به دلیل سردرگمی و پیچ و تاب زندگی و در کل بی هدفی برای اینکه سر خودشان را شیره بمالند و کمی از مقوله زندگی و حواشی آن دور شوند به دیدن اینگونه فیلمها روی می آورند که به اصطلاح خودشان کمی بخندند و روحیشون باز بشه.
0 لایک
0 نظر
1398/08/23
امید قلعه قوند
👍👍👍👍👍
1 لایک
0 نظر
1398/05/02
درسا صیاد
واقعا فیلم باحال و خنده داری بود
دیگه وقت دور پژمان جمشیدی توی سینما ها است
2 لایک
0 نظر
1398/04/23
سام کارگردان
آقا محسن فیلم نامه داشت که شاید ضعیف بود ولی داشت
1 لایک
0 نظر
1398/04/18
سام کارگردان فیلمنامه خوب بود بازیگری ضعیف بود طنز بود نورپردازی خوب بود فیلم برداری خوب بود صدابرداری خوب بود چرتم نبود ولی از قانون مورفی بهتر نبود
0 لایک
0 نظر
1398/04/06
محمد محمدی
یه فیلم کمدی کاملا معمولی و بدون فیلمنلمه
0 لایک
0 نظر
1398/02/26
مشاهده بررسی‌های بیشتر