اینجا... آخر دنیا

‏اینجا... آخر دنیا‏ (1382)
‏Here Is the End of the World‏

4.8
رای شما:
0/10
بر اساس رای 120 کاربر

خلاصه داستان فیلم سینمایی اینجا... آخر دنیا
فیلم داستان دختر جوانی را روایت می‌کند که رابطه بسیار خوبی با تنها بردار خود (سعید) دارد، اما بر اثر حادثه‌ای برادر خود را از دست می‌دهد و تنها فرزند خانواده خود میشود، گلرخ به علت وابستگی شدید به برادرش تصمیم می‌گیرد با رفتن به کلاس‌ها و انجمن‌های روحی، با روح تنها برادرش ارتباط برقرار کند، در طی این روند روح‌های سرگردان دیگری هر از گاهی به سراغش آمده و باعث ترس او می‌شوند پدر و مادر گلرخ با رفتن به مسافرتی چند روزه و تنها ماندن گلرخ در خانه و آزار و اذیت روحهای سرگردان گلرخ را مجبور به قبول پیشنهاد مسافرت دخترانه از طرف خواهر بهرام و دو دختر دیگر کرده و گلرخ به همراه آنها راهی شمال میشود. از آن طرف بهرام که از قبل با خواهرش هماهنگ شده همراه با چند دوست دیگر به آنها ملحق میشوند. گلرخ که متوجه نقشه آنها شده بسیار دلخور میشود و قصد به برگشتن دارد. از طرفی روح برادر گلرخ مدام هشدار میدهند که نروند و این مسئله باعث ترس بیشتر آنها میشود. در مجادلهای بین دو تا از دختران گروه که تبدیل به درگیری میشود، گلرخ به قصد جدا کردن آنها وارد شده و به طور اتفاقی زمین میخورد و از هوش میرود. بچه‌ها که همگی ترسیدهاند او را که فکر میکنند کشته شده، در جنگل راه کرده و فرار میکنند. از همان شب به طرز مشکوکی یک یک بچه‌های گروه کشته می شوند و....

فیلم سینمایی "اینجا..آخر دنیاست"اولین فیلم شراره یوسف نیا و ابراهیم بخشی است که در ژانر وحشت تولید شده است.نکته قابل توجه در مورد این فیلم، توقیف 9 ساله آن است؛ این فیلم که در سال 1382 تولید شده است، پس از توقیفی طولانی مدت از 13 دی‌ماه 1391 آن هم در بعضی از سینماهای کشور اکران شده است.
سوتی های فیلم اینجا... آخر دنیا (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم اینجا... آخر دنیا (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم اینجا... آخر دنیا (از مجموع 4 رای)

ارزش تماشا
8.8
خوش ساخت
6.2
بازیگری
5
خلاقانه
5
محتوای مناسب
0
تفکربرانگیز
6.2
مناسب خانواده‌
8.8
مناسب کودکان
0
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم اینجا... آخر دنیا (8 بررسی)
رضا این فیلم در سال ۸۲ اولین فیلم در ژانر وحشت بود که در سینمای ایران ( بعد از انقلاب٬ چون قبل از انقلابو اطلاع ندارم) ساخته شد و همه بازیگران فیلم اولین بار بود که جلوی دوربین میرفتن حتی خانم الناز شاکر دوست که اولین فیلمش بود. اگه اون زمان به فیلم اجازه پخش میدادن حتما به عنوان یکی از بهترین فیلمهای اون زمان انتخاب میشد ٬ هر چند الان هم که این فیلم رو تماشا میکنی اونقدر جذابه که تا آخر فیلمو نگاه میکنی و منتظری ببینی که آخر فیلم چه اتفاقی میافته و اصلا نمیتونی آخر فیلمو حدس بزنی . موضوع فیلم هم مثل اکثر فیلمهای آب دوغ خیاری که این سالها توی سینمای ایران ساخته شده تکراری نیست. الان توی ۹۰ درصد از فیلمها و سریالها یه زن و مرد هستن که آخرش ازدواج میکنن و این شده سوژه همه فیلم ها . یه نفر هم که سوژه تازه ای کار بکنه مورد تمسخر دیگران قرار میگیره.
1 لایک
1 نظر
1397/04/02
آرتاس منتیل
قوی نوشتی احسنت
0 لایک
1397/04/03
♡تینا♡ ههه همه تو ۷ سالگی دیدن
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
♡تینا♡ بایدعالی باشه اما باخلاصش انگار فیلمودیدی ازبس طولانیه
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
♡تینا♡ محمدرضا زحمتکش¡¡¡
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
ترلان علیدوستی ۷ سالم بود با خانواده رفتیم سینما.اون موقع تا ۱ ماه نخوابیدم.خخخخخخخ
0 لایک
1 نظر
1396/06/14
غــــریبه
چقدر بد
منکه از خوندن خلاصه داستان ترسیدم😂😂😂
تو 7سالگی دیدی
0 لایک
1396/06/14