کارناوال مرگ

‏کارناوال مرگ‏ (1387)
‏Death Carnival‏

5.8
رای شما:
0/10
بر اساس رای 309 کاربر
90 دقیقه
حادثه‌ای, جنایی, معمایی

خلاصه داستان فیلم سینمایی کارناوال مرگ
داستان زندگی فردی مخترع و نخبه که همسر باردار خود را در پشت کاروان‌های شادی عروسی از دست می‌دهد و این خود باعث ایجاد نوعی حس انتقام جویی در او می‌شود. او به عروس و دامادها دست گل هایی هدیه می دهد که در آنها بمب های قوی جاسازی شده است...

داستان فیلم کارناوال مرگ
خلاصه داستان
پنهان شدن
یک کارناوال عروسی زمانی که بخشی از خیابان را برای شادی و جشن مسدود می کند ناگهان با صدای مهیب انفجارمواجه می شوند. یک موتور سوار ناشناس با اهدای دسته گلی به عروس و داماد اتوموبیل آن ها را منفجر می کند و عروس و داماد کشته می شوند.
این اتفاق بهانه ای است که سرگرد حسینی وارد ماجرا شود و مسئولیت پرونده را بر عهده گیرد. در ریشه یابی این ماجرا به زنی به نام ناهید فراهانی بر می‌خورد که ظاهر‌‌آ با داماد مقتول روابطی داشته است، اما بعدآ معلوم می‌شود که او زنی اغواگر است که در طول فیلم تلاش می کند تا خود سرگرد حسینی را نیز در دام خود بیاندازد.
سرگرد حسینی مشغول پیگیری سرنخ‌های این ماجراست که روزهای بعد چندین کارناوال عروسی نیز با این انفجارهای مشابه مواجه می‌شوند که در همه‌ی آنها قاتل موتورسوار با قرار دادن دستگاهی کوچک روی سقف اتوموبیل و کنترل از راه دور آن ها را منفجر می‌کند. تکرار این اتفاق پای نماینده ی وزارت اطلاعات را به پرونده باز می کند، به این دلیل که با یک فرد مواجه نیستند بلکه با یک تفکر طرف اند.
از سوی دیگر یک روان‌شناس جرم شلوغی و ایجاد ترافیک پشت کارناوال عروس را عنصر مهمی در شناخت انگیزه‌ی قاتل می‌داند و همین مسئله پرونده را وارد مسیر تازه‌ای می‌کند. که درنهایت به شخصی به نام حمید جهان‌بخش می رسد که همان قاتل موتور سوار است. او که همسر باردارش را پشت ترافیک یک کارناوال عروسی به دلیل مسدود شدن جاده از دست داده، به یک بحران و عقده‌ی روانی دچار شده‌است. او به دلیل اینکه در حوزه‌ی الکترونیک فرد هوشمند و مخترعی بود با ساختن بمب‌های ساعتی هر ماشین عروسی را که با ایجاد کارناوال ترافیک ایجاد می‌کرد در معرض انفجار قرار می‌داد.
سرگرد حسینی با تحقیقاتی که انجام داده بود متوجه می‌شود که حمید اکثر شب‌ها را در کنار مزار همسرش می‌گذراند. یک شب پس از کنترل همه‌ی کارناوال‌های عروسی از طریق سازمان کنترل ترافیک او را در همان گورستان پیدا می‌کند. حمید پس از شرح ماجرا و این که چقدر عاشق همسرش بوده از سرگرد حسینی تقاضا می‌کند قبل از دستگیری چند لحظه او را درکنار مزار همسرش تنها بگذارد تا خداحافظی کند. سرگرد حسینی چند قدمی از آنجا دور می‌شود اما حمید با بمب دستی که همراه خود داشت در یک اقدام انتحاری خود را منفجر می‌کند.
قرار بود در کارناوال مرگ، گلشیفته فراهانی نقش آفرینی کند. ولی در نهایت الناز شاکردوست در نقش «ناهید فراهانی» بازی کرد.
پس از مدتی تهیه کننده کار بر صندلی کارگردانی نششت و فیلم را با تغییرات در فیلمنامه و شخصیت ها، تحت عنوان کارناوال مرگ ساخت و روانه اکران کرد.
رضا اعظمیان بخش اعظمی از این فیلم را کارگردانی کرد اما به دنبال بروز اختلاف با تهیه کننده از ادامه ساخت پروژه انصراف داد و در نهایت در عنوان‌بندی نام حبیب الله کاسه ساز به عنوان کارگردان آمد.
سوتی های فیلم کارناوال مرگ (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم کارناوال مرگ (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم کارناوال مرگ (از مجموع 8 رای)

ارزش تماشا
9.4
خوش ساخت
7.9
بازیگری
9.2
خلاقانه
9.2
محتوای مناسب
7.5
تفکربرانگیز
6.4
مناسب خانواده‌
8.8
مناسب کودکان
3.1
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم کارناوال مرگ (5 بررسی)
ارشیا
فیلم فوق العاده غمناک و ناراحت کننده بازی ها عالی بشدت مفهومی با ارزش زیاد پیشنهاد میشه
1 لایک
0 نظر
1398/05/30
ترلان علیدوستی قشنگ بود
0 لایک
0 نظر
1396/08/28
ستاره سهیل فیلم خوبی بودآقای بهرام رادان عالی بودند😊👌
0 لایک
0 نظر
1396/08/28
غــــریبه
خوب بود
0 لایک
0 نظر
1396/04/28
مهشاد
عالیه
0 لایک
0 نظر
1396/04/12