عرق سرد / نقد

تعریق فمنیزم در عرق سرد!

: باران کوثری که نقش افروز اردستانی را در این فیلم بازی می کند چندی است قرار است نقش دختران عصبانی را در سینمای ایران بازی کند. در این فیلم او به دنبال حل مسئله ممنوع الخروجی اش رفته تا قلاب نویسنده این اثر در یقه ی مخاطب گیر کند.
تعریق فمنیزم در عرق سرد!
22 بهمن 1396
شناسه نقد : 6408145
منبع: منظوم
نظرات مردم (4 نظر)
فاطمه نقدی
اخه چرا انقدر از عرق سرد بد میگین چون از حقوق زنان گفته وبی عدالتی جامعه مردسالاربرای خانم ها درضمن منتقد بیسواداون اجازه به صورت گواهی امضابود یعنی فقط یک نسخه از آن وجود داره اطلاعات درحدلیگ دسته۳ادعادرحد لالیگاواقعاکه
2 لایک
2 نظر
1396/11/22
مهتا
کاملا باهات موافقم در نقد هایی که توی این سایت گذاشته میشه همه اون فیلم هایی که یک مقدار تلاش می کنند تا از حقوق زن در جامعه دفاع کنند به شدت کوبیده می شوند و ازشون بد گفته میشه.
2 لایک
1396/11/23
منظوم
سلام خسته نباشید و روزخوش به شما 2 دوست گرامی.
خانم مهنا و خانم نقدی گرامی، شما از کاربران خوب سایت ما هستید و نظرتان محترم و قابل تامل است و از فعالیت و اهمیت قائل شدن به آثار و مطالب سایت به خصوص قسمت نقدهای سایت منظوم، سپاس‌گذاریم.
ولی این نکته فراموش نشود که منظوم، مرجع سینما و تلویزیون ایران است و رویکرد و عملکردی که دارد در راستای مرجعیت و پوشش همه نوع جهت دهی و نقدهاست و مطالبی که منتشر می‌شوند، نظر منتقدان است و همانطور که در پایین تمامی نقدها نوشته شده است:
[منظوم تنها ناشر نقدها است و این به معنای تایید دیدگاه منتقدان نیست.]
پاینده و پیروز باشید.
0 لایک
1396/11/24
فاطمه نقدی
ا
0 لایک
0 نظر
1396/11/22