احمد طالبی‌نژاد از «ساعت 5 عصر» می‌گوید

مهران مدیری باید برای موفقیت دور تلویزیون را خط بکشد!

منتقد با سابقه سینما معتقد است مهران مدیری در سینما شروع خوبی داشته، ولی برای تداوم موفقیتش باید راه رضا عطاران را پیش بگیرد.
مهران مدیری باید برای موفقیت دور تلویزیون را خط بکشد!
02 شهریور 1396
شناسه خبر : 5737400
منبع: روزنامه هفت صبح
نظرات مردم (1 نظر)
فرید
استاد طالبی نژاد پرت و پلا زیاد می گویند. شما از کجا می دونی عطاران به جایی که قبلا بوده برنمی گردد؟ "متوسط قابل تحمل"؟ نگاه از بالا به پایین مهران مدیری رو خود ایشون به ساعت ۵ عصر داره. ۲ بار از ایشون در مورد این نگاه که منتقدانه به مهران مدیری نسبت می دن پرسیده می شه در نهایت جوابشون می رسه به شیک بودن مراسم تدفین خارجیا! شما از کجا تز می دی خارجیا همیشه اینطوریه تدفیناشون و میزانسن داره؟

با قسمتی که راجع به بیزینسی رفتار کردن مدیری و جذب اسپانسرش گفته می شه فقط موافقم. بقیه ی قسمتها انگار یه پیرمرد غرغر و سطحی داره حرف می زنه راجع به سینما.
چارلی چاپلین جایی ازش نخوندیم که فلان، ولی هنرمندام مثه آدمای معمولی بسته به شرایط فراز و فرود های زندگی و مالی خودشونو دارن. بحثی نیست که پولکی رفتار کردن با شو تلویزیونی و از محبوبیت (سو)استفاده کردن به جهت جذب اسپانسر کار بنجل و سطح پایینه. ولی با جمله هایی مثه "فلان بازیگر یا کارگردان معروف خارجی از این کارا نمی کنه شماهام نباید بکنید" هیچ چیز نه درست آموزش داده می شه نه مفید برای سینماگر ایرانیه.
0 لایک
0 نظر
1396/06/02