علی احمدزاده

‏علی احمدزاده‏
Ali Ahmadzadeh


علی احمدزاده، کارگردان، نویسنده و تدوینگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی»، فیلم سینمایی «پدیده» و فیلم سینمایی «مهمونی کامی» فعالیت داشته است.

سوابق کاری علی احمدزاده
کارگردان
نویسنده
تدوینگر
بعد از سخنان «ابراهیم حاتمی‌کیا»، کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام»، طی مراسم «اختتامیه سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر»، کارگردان فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی»، «علی احمدزاده»، در واکنش به صحبت‌های، پستی در اینستاگرامش نوشت و منتشرکرد که:
«آقای «حاتمی‌کیا»، شما یک «احمدی‌نژاد»، فرهنگی هستی که میشه به اتهام اختلاس، دروغ، ریاکاری، بی‌ادبی، خود نابغه پنداری و بلاهت محاکمتون کرد، متاسفم که چند تا از دوستام در فستیوال شما و زیر پرچم «حاج قاسم خان»، شما سیمرغ گرفتن و من نمی‌تونم بهشون تبریک بگم. ناراحتم براشون که بازیچه شدن و البته چاره‌ای براشون ندارم. چرا که فضایی برای جوونی که دلش دیده شدن می‌خواد وجود نداره. آقای «حاتمی‌کیا»، شما تا الان اشتباه فیلم‌ساز بودی، با این خشم و خونی که زیر پوستت جریان داره باید بری میدون جنگ (کنار حاج قاسم)، با داعش بجنگی و آدم بکشی و خون ببینی بلکه آروم بشی. «آقای حاتمی‌کیا»، از نظر من شما یک فیلم‌ساز بی‌ارزشی با یک چهره ریاکار و دروغین. تاریخ (مردم) از شما به عنوان یک کثافت یاد می‌کنه نه یک فیلم‌ساز.»
علی احمدزاده کارگردان فیلم «مادر قلب اتمی» معتقد است که مجلس به جای جلوگیری از اکران فیلم، باید از حوزه هنری بپرسد که چرا خلاف قانون عمل می‌کند.
نظرات مردم (2 نظر)
یونس
به نظرم اگر بها داده بشه به این کارگردان میتونه
سبک جدیدی رو از سینمای ایران به پیش ببره!!!
البته اگر با سانسور های بیخود و بی جهت باعث
پسرفتش نشن!!!!
وزارت فرهنگ و ارشاد فیلم ایشون رو سانسور میکنند
ایشون امیدشو از دست میده و مردم به ایشون توهین
میکنند بابت بی سر و ته بودن فیلم و از اثر حمایت نمیشه
و کارگردان بی چاره هم باید بره سر به بیابون بزاره به خاطر
سانسور!!!
ای کاش مردم ما میفهمیدند توهین ها و انتقادات اصلی رو
باید به ریشه این ماجرا کرد نه به کارگردان بابت ساخت فیلم!!!!

#سانسور_نکنیم_پیشرفت_کنیم
3 لایک
0 نظر
1397/05/04
علیرضا علینژاد
قلب اتمی خیلی عالی بود دمت گرم
0 لایک
0 نظر
1396/07/20