سید محمود رضوی

‏سید محمود رضوی‏
Seyed Mahmoud Razavi

تهیه کننده
مجری طرح

سید محمود رضوی، تهیه کننده، مجری طرح و بازیگر سینما و تلویزیون، سال 1359 در شهر مشهد متولد شد. وی فعالیت خود را از سال 1387 و با تهیه کنندگی فیلم سینمایی «درباره الی» آغاز کرد.

برنده 1 و نامزد 3 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
سوابق کاری سید محمود رضوی
تهیه کننده
کارگردان
مجری طرح
در واکنش به صحبت‌های داوران «جشنواره فیلم فجر»، در برنامه «هفت»، «سید محمود رضوی»، تهیه کننده فیلم سینمایی «لاتاری»، توییت کرد:
«بعد از صحبت‌های ۲ نفر از داوران عزیز جشنواره فیلم فجر در خصوص ممیزی محتوا به جای داوری و پست آقای حمید فرخ‌نژاد، یک تیم حقوقی به من اعلام کردند، بر اساس بند ب جزء ۱ ماده ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری و اصل ۱۷۳، شکایت از دبیرخانه جشنواره قطعا قابل طرح در دیوان است و قصد پیگری دارند.
توضیح؛
سازندگان قصد شکایت ندارند، «جشنواره فیلم فجر» برای ما تمام شده و صرفا به فکر اکران سریع فیلم هستیم، آن تیم حقوقی اعلام کرده‌اند شکایت قابل طرح است و آن‌ها قصد پیگیری دارند، تا این مسئله مجددا تکرار نشود.
همه تیم لاتاری به دنبال دریافت جایزه خود با استقبال مردم از فیلم هستند.»
«سید محمود رضوی»، تهیه کننده فیلم «ماجرای نمیروز» در گفت و گویی کوتاه با خبرگزاری گفت:
«بسیار خوشحالم که فیلم ما توانست جایزه بگیرد.» وی خاطر نشان کرد:
«همچنین خوشحالم که مردم «ماجرای نیمروز» را دوست داشتند.»
فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» توانست جوایز بخش های بهترین فیلم و همچنین بهترین فیلم از دید تماشاگران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص دهد ، عوامل وبازیگران این اثر سینمایی روی صحنه حاضر شدند و همزمان با دریافت جوایز این فیلم توسط «سید محمود رضوی» تهیه کننده فیلم، خوشحالی خود را از این اتفاق نشان دادند.
«سید محمود رضوی»، در سال 1394 با تولید فیلم «سیانور» به کارگردانی «بهروز شعیبی» که در خصوص متقدمین سازمان مجاهدین خلق انحرافات و تغییرات ایدئولوژیک آن سازمان در سال ۵۴ بود و زمزمه‌هایی مبنی بر این که به دلیل حضور عده زیادی از توابین سازمان مجاهدین در سینمای ایران این فیلم از سوی هیئت داوران نادیده خواهد شد. فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی «حمیدرضا قربانی» دستیار «اصغر فرهادی» را هم همزمان با «سیانور» تهیه کرد که آن هم نامزد دریافت سیمرغ در بخش نگاه نو بود.
نظرات مردم (1 نظر)
آرمین
فیلمایی که تهیه میکنه عالین. کارش توی اختتامیه جشنواره فجر عالی بود خیلی شیک و مجلسی از خجالت داورا دراومد
0 لایک
0 نظر
1396/06/14